Zákaznický portál O2 Barevné linky

Zákaznický portál O2 Barevné linky je webová aplikace, kde si můžete online nastavit parametry Barevných linek a zároveň formou statistických reportů sledovat provoz.

Návod vám ukáže, jak s webovou aplikací pracovat, jaké parametry jednotlivých Barevných linek můžete nastavovat a měnit a jak získat statistická data o příchozích hovorech na Barevné linky.

Do portálu O2 Barevné linky se přihlásíte přes Moje O2 podle rozsahu svého oprávnění. Oprávnění s přístupem do portálu O2 Barevné linky:

• Primární správce zákazníka

• Správce zákazníka

• Správce zákaznického účtu pouze s náhledem / bez náhledu na podrobný výpis

• Správce zákaznického účtu bez náhledu do vyúčtování a podrobných výpisů

• Správce služby

Pokud přístup do profilu Barevné linky nemáte a potřebujete ho, zavolejte nám na 800 111 777.

Co si můžete nastavit sami

Způsob směrování hovorů – nepodmíněné na konkrétní číslo nebo podmíněné na strom směrování

Strom pro směrování příchozích hovorů na jednotlivé cíle podle kritéria

  • času (příchozí hovory směrujete podle zadaného času)
  • typu dne (příchozí hovory směrujete podle zadaného typu dne)
  • původu volání (příchozí hovory směrujete podle zadané oblasti původu volání)
  • interaktivní hlasová odezva podle volby volajícího (volajícímu se ozve hláska s nabídkou dalšího směrování hovoru)
  • podílu provozu (příchozí hovory směrujete podle zadaného podílu provozu v %)

Cíle, na které se budou příchozí hovory směrovat při nepodmíněném směrování nebo se použijí v podmínkách stromu směrování.

  • Konkrétní cílové číslo: Pro tenhle typ můžete nastavit alternativní cíle pro přesměrování v případě obsazení linky nebo nepřijetí hovoru
  • Hunting jako cíl (postupné směrování na zadaná čísla)
  • Hláska jako cíl (vyberete z dostupných hlásek)

Omezení volání pomocí zakázaných/povolených směrů – vložením konkrétních čísel nebo směrů zakážete nebo naopak povolíte volání na vaši linku prostřednictvím těchto čísel.

Hlásky – zvukové soubory, které se volajícímu přehrají při volání na barevnou linku v nastavených situacích – uvítací hláska, strom směrování, cíl. Hlásky jsou společné pro všechny linky v portálu.

Parametry, které jsou v Profilu Barevné linky jen pro čtení. Změníte je jen přes Linku pro firemní zákazníky

  • Přístupová čísla barevné linky
  • PIN kód (Aktivace PIN kódu u Zelené linky znamená, že se volající dovolá na vaši linku až po zadání PIN kódu.
  • Statistiky provozu linky (v aplikaci je možné zobrazit předdefinované statistiky volání pro Vámi zadané časové období)

Pokud potřebujete změnit něco z uvedného seznamu, zavolejte nám na 800 111 777.