Jaký máte tarif, zjistíte po přihlášení do své internetové samoobsluhy Moje O2. Tarif můžete změnit jednou za zúčtovací období. To zjistíte v sekci Vyúčtování, většinou je to jeden měsíc.
Tarif můžete změnit na jiný, i pokud na svém stávajícím tarifu máte závazek, například zvýhodněný tarif na dva roky.
Jakmile vaši žádost zpracujeme, potvrdíme vám ji SMSkou nebo e-mailem. Všechny změny najdete v historii objednávek vašeho tarifu. Veškeré dokumenty k aktivaci nového tarifu budete mít ve vašem e-mailu nebo v účtu po přihlášení do Moje O2.
Změna tarifu je bez poplatku. Za nový tarif platíte jen ty dny, kdy už byl aktivní. V prvním vyúčtování po změně proto budete mít jak dny účtované ještě podle starého tarifu, tak i dny účtované už podle nového tarifu.
Co ještě umí Samoobsluha Moje O2?
Zkuste jednu z těchto stránek: