Kdy a jak si vyměnit SIM kartu

Nic není napořád. Čas od času potřebujete svou SIMku vyměnit za novou. Nejčastěji to bývá, když:

  • jste telefon nebo SIM kartu ztratili, anebo vám je někdo ukradl. Podívejte se, co dělat.
  • chcete druhou SIM kartu se stejným telefonním číslem – pak je tu služba DUO SIM.
  • je vaše SIM karta poškozená.
  • chcete, aby se vaše SIM karta dokázala připojit k LTE nebo 5G síti.
  • do nového telefonu potřebujete jinou velikost SIM karty.

SIMku vám samozřejmě rádi vyměníme. Počítejte prosím s tím, že cenu za výměnu SIM karty vám připočteme k příští faktuře.

A jak na to? Můžete si vybrat ze tří způsobů:

On-line v Moje O2

O výměnu SIM karty můžete kdykoli požádat v Moje O2:

  1. Přihlaste se do Moje O2 a vyberte tarif, pro který chcete SIM kartu vyměnit.
  2. V detailu tarifu klikněte na Vyměnit SIM kartu.
  3. Objeví se informace o jednorázovém poplatku za výměnu. Klikněte na Pokračovat.
  4. Vyberte si způsob doručení. Doručení do O2 Prodejny máte zadarmo. Stačí dát Osobní odběr na výdejním místě a pak kliknout na Vybrat výdejní místo.
  5. Zadejte svou adresu, aby se vám zobrazila nejbližší výdejní místa a zaškrtněte volbu O2 Prodejna. Po výběru (modře podbarvené výdejní místo) klikněte na Zvolit výdejní místo.
  6. Teď bude potřeba zadat, kdo SIM kartu v O2 Prodejně vyzvedne. Pokud bude zboží vyzvedávat někdo jiný než vy, v kolonce Kam chcete zboží doručit klikněte na Změnit a vyplňte kontaktní údaje toho, kdo SIM kartu převezme.
  7. Upozornění: Do objednávky zadejte aktivní telefonní číslo. Na uvedené číslo vám zašleme PIN, který budete potřebovat k vyzvednutí SIM karty.
  8. Zkontrolujte si, kdo a kde bude kartu vyzvedávat, a klikněte na Pokračovat pro dokončení objednávky.
  9. Počkejte na SMS s výzvou k vyzvednutí. SIM kartu většinou doručíme do druhého dne.
  10. Nejpozději do 7 dnů je potřeba balíček převzít, jinak objednávku stornujeme a SIM kartu budete muset objednat znova.

Telefonicky na lince Péče o zákazníky

Zavolejte na bezplatnou linku 800 02 02 02. Naši operátoři se o vás postarají a novou SIMku s vámi vyřídí.

Osobně v každé O2 Prodejně

Stavte se v jakékoliv O2 Prodejně. SIM kartu vám vyměníme na počkání, stačí ukázat občanku.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek