Nastavení internetu v mobilu

Abyste mohli využívat službu Internet v mobilu, musíte mít ve svém telefonu pro datové přenosy nastavený název přístupového bodu (Access Point Name, APN). Jde o počítačový protokol, který dovolí telefonu připojovat se k internetu s využitím mobilní telefonní sítě.

Manualní nastavení

Internet v mobilu můžete u svého telefonu nastavit ručně. U telefonů s operačním systémem je toto manuální nastavení nutné. Stačí se řídit návodem od výrobce pro konkrétní model mobilního telefonu.

Mohlo by vás zajímat

Nastavení APN internetu pro podporu IPv6 v mobilní síti
  1. Zvolte Nastavení - Připojení.

    Nastavení v telefonu
     
  2. Zvolte Mobilní sítě.

    Nastavení připojení
     
  3. Zvolte Názvy přístupových bodů

    Nastavení mobilní sítě
     
  4. Zvolte přístupový bod O2 Internet.

    Nastavení přístupových bodů
     
  5. Sjeďte dolů a změnte položky Protokol přístupového boduProtokol přístupového bodu při roamingu...

    Nastavení upravit přístupový bod

    .. na podporu IPv4/IPv6

    Nastavení protokolu přístupového bodu
     
  6. V případě, že budete chtít nastavení vrátit zpět, klepněte v seznamu přístupových bodů na Nastavení.

    Nastavení přístupových bodů

    Zvolte Obnovit výchozí nastavení. Tím dojde k obnovení výchozího nastavení přístupových bodů.

    Nastavení obnovit výchozí nastavení
Je možné využívat internet v mobilu v zahraničí?

Ano, datové přenosy na mobilním telefonu zůstanou aktivní, ale budou účtovány jako součást roamingu, tedy nad rámec tarifu, který používáte v Čechách a zóně EU. Doporučujeme vám, abyste si před odjezdem prostudovali podmínky surfování v zahraničí. Můžete nám taky zavolat na linku 800 02 02 02 z O2 mobilního čísla (+420 720 720 720 přímo ze zahraničí), na které vám řekneme ceny a poradíme vhodný tarif pro datový roaming.

Jak zablokovat připojení k internetu v zahraničí?

V zemích mimo EU jste proti nechtěnému připojení k internetu chránění díky Chytré ochraně dat. Ta při přihlášení SIM karty do sítě ve státě mimo EU zpoplatněná data automaticky zastaví.

Nastavení, vypnutí nebo zapnutí Chytré ochrany dat si můžete kdykoliv upravit v internetové samoobsluze Moje O2. Zapnout / vypnout ji můžete i pomocí SMS zprávy. Pro aktivací stačí poslat SMS ve tvaru BM na číslo 999111. Pro deaktivaci pošlete DBM na číslo 999111.

Chytrá ochrana dat je zapnutá pro země mimo EU, v Moje O2 si ji ale můžete nastavit i pro země ze zóny EU. Internet tak bude zablokovaný všude v zahraničí.

Co se stane po vyčerpání objemu dat?

Pokud máte aktivní službu Obnovení objemu dat - abyste nepřišli o připojení k rychlému internetu, obnovíme vám po vyčerpání váš objem dat. Cena i velikost obnoveného objemu dat záleží na internetovém tarifu, který máte. Když se budete blížit vyčerpání svého objemu dat, dáme vám o tom vědět SMS zprávou. V ní najdete i cenu za obnovení objemu dat. Když dokoupená data nevyčerpáte, převedeme vám je do dalšího zúčtovacího období.

Pokud nemáte aktivní službu Obnovení objemu dat - po vyčerpání objemu dat se připojení k internetu zastaví.

Nastavení Obnovení objemu dat si můžete upravit v Moje O2.

Kde zjistím, kolik ze svého objemu dat už jsem vyčerpal?

Na vyčerpání 80 % vašeho objemu dat vás upozorníme SMS zprávou. Aktuální stav vyčerpaných dat můžete sledovat v internetové samoobsluze Moje O2 v detailu tarifu.

Jaká je rychlost připojení

Rychlost připojení závisí na technologii, kterou jste připojeni k síti. Mapa pokrytí

Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek