Přesměrování hovorů

Hodí se, když zrovna nemůžete volat, jste mimo signál nebo máte obsazeno. Přesměrujte si příchozí hovory třeba na číslo asistentky anebo kamkoliv jinam.

Službu přesměrování hovorů podporují všechny telefony sítě GSM.

Aktivace

Noví zákazníci

Všichni noví zákazníci mají službu automaticky aktivní. Konkrétně jde o podmíněné přesměrování do hlasové schránky (+420602999999):

  • když jsou mimo signál nebo mají vypnutý telefon
  • když hovor nezvednou do 30 sekund
  • když právě volají

Zapojením přesměrování na jiné číslo se přesměrování do hlasové schránky automaticky vypojí.

Stávající zákazníci

Přesměrování si každý uživatel může sám v mobilu zapnout nebo vypnout tak, jak potřebuje. Zadání pro přesměrování najdete obvykle pod Službami sítě nebo pod Nastavení telefonu (nebo Nastavení volání) - Přesměrování.

Kdo co platí

V případě podmíněného přesměrování na jiné číslo neplatí hovor volající, ale ten, na jehož číslo byl hovor přesměrovaný.

Původní volající platí jen za volání na původně volané číslo. Hovor od tohoto čísla ke konečnému cílovému uživateli platí ten, kdo si nechal hovor přesměrovat. Každý z uživatelů platí za volání podle svého tarifu.

  • V případě přesměrování v ČR – tj. pokud své telefonní číslo přesměrujete jinam, podělíte se o náklady za přesměrovaný hovor s tím, kdo vám bude volat. Ten, kdo vám volá, zaplatí stejně, jako by volal vám. A vy zaplatíte za hovor od vás na přesměrované číslo. Číslo, na které se volající dovolá, nebude platit nic.
  • Přesměrování v roamingu okamžité - platí stejný princip jako u přesměrování v ČR. Ten, kdo vám bude volat, zaplatí stejně, jako byste byli v ČR. A vy zaplatíte za hovor na přesměrované číslo, tj. jako kdybyste z ČR volali na číslo, kam jste hovory nechali přesměrovat.
  • Přesměrování v roamingu podmíněné - to jsou případy, kdy se hovor přesměruje, pokud např. nepřijímáte hovor, máte obsazeno atd. V tomto případě zaplatíte i za hovor k vám, přestože se např. volající nedovolal. Za hovor zaplatíte stejně jako za hovor ze zahraničí.

Podrobné informace

Jak nastavit nebo vypnout přesměrování

V mobilu si můžete zadáním speciálních kódů sami přesměrování zapojit nebo vypojit. Stačí napsat příslušný kód a odeslat jako hovor. 

NEZVEDÁTE HOVOR - kód 61

Zapojení: 
Napište bez mezer kód **61*[telefonní číslo]**[čas]# a odešlete jako hovor 
Vypojení: 
Napište bez mezer kód ##61# a odešlete jako hovor 
Kontrola stavu: 
Napište bez mezer kód *#61# a odešlete jako hovor

JSTE MIMO SIGNÁL NEBO MÁTE VYPNUTÝ TELEFON - kód 62

Zapojení: 
Napište bez mezer kód **62*[telefonní číslo]# a odešlete jako hovor 
Vypojení: 
Napište bez mezer kód ##62# a odešlete jako hovor 
Kontrola stavu: 
Napište bez mezer kód *#62# a odešlete jako hovor

OKAMŽITÉ PŘESMĚROVÁNÍ VŠECH PŘÍCHOZÍCH HOVORŮ - kód 21

Telefon nebude vůbec zvonit.
Zapojení: 
Napište bez mezer kód **21*[telefonní číslo]# a odešlete jako hovor 
Vypojení: 
Napište bez mezer kód ##21# a odešlete jako hovor 
Kontrola stavu: 
Napište bez mezer kód *#21# a odešlete jako hovor

MÁTE OBSAZENO - kód 67

Zapojení: 
Napište bez mezer kód **67*[telefonní číslo]# a odešlete jako hovor 
Vypojení: 
Napište bez mezer kód ##67# a odešlete jako hovor 
Kontrola stavu: 
Napište bez mezer kód *#67# a odešlete jako hovor

ZRUŠENÍ VŠECH PŘESMĚROVÁNÍ

Napište bez mezer kód ##002# a odešlete jako hovor

 

Přesměrování datových služeb a faxu

Kromě hovorů můžete přesměrovat i faxové a datové služby - do kódu, který odesíláte, je potřeba za hvězdičku připojit číslo služby, kterou chcete přesměrovat. Pokud číslo uvádět nebudete, vynechte i * před ním. V tom případě bude přesměrování platit jen pro hovory (hlasové služby). SMS ani MMS přesměrovat nejde.

Všechna faxová volání přesměrujete kódem **21*[telefonní číslo]*13# (odeslat). Přesměrování ukončíte zadáním ##21#*13# (odeslat).

Čísla služeb
Hlasové služby 11
Datové služby 12
Faxové služby 13
Datové a faxové služby 25

 Informace o cenách

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek