Hodí se, když zrovna nemůžete volat, jste mimo signál nebo máte obsazeno. Přesměrujte si příchozí hovory třeba na číslo asistentky anebo kamkoliv jinam.
Službu přesměrování hovorů podporují všechny telefony sítě GSM.
Všichni noví zákazníci mají službu automaticky aktivní. Konkrétně jde o podmíněné přesměrování do hlasové schránky (+420602999999):
Zapojením přesměrování na jiné číslo se přesměrování do hlasové schránky automaticky vypojí.
Přesměrování si každý uživatel může sám v mobilu zapnout nebo vypnout tak, jak potřebuje. Zadání pro přesměrování najdete obvykle pod Službami sítě nebo pod Nastavení telefonu (nebo Nastavení volání) - Přesměrování.
V případě podmíněného přesměrování na jiné číslo neplatí hovor volající, ale ten, na jehož číslo byl hovor přesměrovaný.
Původní volající platí jen za volání na původně volané číslo. Hovor od tohoto čísla ke konečnému cílovému uživateli platí ten, kdo si nechal hovor přesměrovat. Každý z uživatelů platí za volání podle svého tarifu.
V mobilu si můžete zadáním speciálních kódů sami přesměrování zapojit nebo vypojit. Stačí napsat příslušný kód a odeslat jako hovor.
NEZVEDÁTE HOVOR - kód 61Zapojení: |
JSTE MIMO SIGNÁL NEBO MÁTE VYPNUTÝ TELEFON - kód 62Zapojení: |
OKAMŽITÉ PŘESMĚROVÁNÍ VŠECH PŘÍCHOZÍCH HOVORŮ - kód 21Telefon nebude vůbec zvonit. |
MÁTE OBSAZENO - kód 67Zapojení: |
ZRUŠENÍ VŠECH PŘESMĚROVÁNÍNapište bez mezer kód ##002# a odešlete jako hovor |
Kromě hovorů můžete přesměrovat i faxové a datové služby - do kódu, který odesíláte, je potřeba za hvězdičku připojit číslo služby, kterou chcete přesměrovat. Pokud číslo uvádět nebudete, vynechte i * před ním. V tom případě bude přesměrování platit jen pro hovory (hlasové služby). SMS ani MMS přesměrovat nejde.
Všechna faxová volání přesměrujete kódem **21*[telefonní číslo]*13# (odeslat). Přesměrování ukončíte zadáním ##21#*13# (odeslat).
Čísla služeb | |
Hlasové služby | 11 |
Datové služby | 12 |
Faxové služby | 13 |
Datové a faxové služby | 25 |
Zkuste jednu z těchhle stránek: