Od 23. 11. 2022 máte možnost nechat si zasílat vyúčtování do datové schránky.
Výhody datové schránky
Aktuálně je možné nastavit tyto hlavní způsoby zasílání vyúčtování:
Jednotlivé způsoby lze libovolně kombinovat dle potřeby. Minimálně jedna z možností však musí být vybrána (aktivována, status „Aktivní“).
Jako doplněk k hlavnímu způsobu zasílání vyúčtování si můžete nastavit zasílání notifikace SMS zprávou.
Pro vámi zvolený způsob zasílání vyúčtování můžete nově nastavit formát vyúčtování:
Na zákaznickém účtu si aktivujete své služby a vystavují se na něm faktury. Zákaznický účet si můžete pojmenovat dle svých potřeb (například podle svých poboček). Zároveň můžete pomocí zákaznických účtů řídit oprávnění a role pro správu v Moje O2.
Strukturu si můžete vytvořit pomocí zákaznických účtů. Stačí kdekoliv pod zákaznickým účtem zvolit nový zákaznický účet, který si můžete pojmenovat dle vašich potřeb.
Jednoduše na zákaznickém účtu zvolte nastavení a můžete jednoduše změnit data. Název zákaznického účtu, způsob platby, adresu pro zasílání faktur, případně poznámku do faktury.
Zkuste jednu z těchto stránek: