Z našich tarifů si určitě vyberete takový, který vám bude přesně vyhovovat.
Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí.
Svým zákazníkům domlouváme prostřednictvím O2 Výhod skvělé slevy na služby, zboží, sport i jídlo. Až 50 %
U tarifu Free Stříbrný a vyšších dostanete každý měsíc kredit 50 Kč do naší digitální knihovny. Najdete v ní e-magazíny, uvítací melodie, e-knihy i audioknihy
Videa máme uložená na vlastní síti v Česku. Díky tomu si užijete jejich bleskové načítání v HD kvalitě a sledování bez sekání
Podle hodnocení zákazníků máme nejlepší datovou síť. Zákazníci si cení 99% pokrytí 4G LTE internetem, rychlé spojení hovorů a špičkovou kvalitu zvuku
Pokud si dokoupíte data, nemusíte se bát, že byste o ně na konci měsíc přišli. Převedeme vám je do dalšího období
Nevyhovuje vám současný tarif? Společně třeba najdeme jiný, který bude vašim potřebám sedět lépe. Ozvěte se nám na naši bezplatnou zákaznickou linku. Něco vymyslíme.
Dostali jste se až sem? Vypadá to, že jste opravdu rozhodnutí odejít. Mrzí nás to, ale jsme tu pro vás i v této situaci.
Nezapomeňte, že zrušení je třeba potvrdit kódem ČVOP během výpovědní lhůty, která je 30 dní. Pokud se opozdíte, nebude telefonická výpověď platit.
Službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a službu zrušíme.
Můžete poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:
Pokud chcete se svým mobilním číslem přejít k jinému operátorovi, budete potřebovat Ověřovací kód účastníka (OKU), který nahlásíte novému poskytovateli. O OKU můžete požádat telefonicky na 800 02 02 02, v kterékoli O2 Prodejně nebo ho najdete v Moje O2.
Záleží na tom, kdy předáte Ověřovací kód účastníka (OKU) novému operátorovi. K přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli dojde 3. pracovní den od data, kdy O2 obdrží od jiného poskytovatele žádost o přenos. Ukončení služby u O2 proběhne v čase od půlnoci do 6:00 ráno.
S pořízením telefonu nebo jiného zařízení za výhodnější cenu se pojí závazek na konkrétní dobu. Pokud závazek předčasně ukončíte, část slevy vám budeme muset účtovat. Přesnou částku se dozvíte na naší zákaznické lince 800 02 02 02.
Pokud ho chcete předčasně ukončit a učiníte tak do 3 měsíců od data počátku platnosti závazku, můžeme vám účtovat paušální odškodnění ve výši 5 % z paušálních plateb, které byste zaplatili do konce závazku. Více informací se dozvíte na naší zákaznické lince 800 02 02 02.
Potřebujete-li službu zrušit nebo převést z tohoto smutného důvodu, přijďte do některé O2 Prodejny. Potřebovat budete doklad o úmrtí (úmrtní list; potvrzení o úmrtí vydané nemocnicí nebo matrikou; originál nebo úředně ověřenou kopii soudního Usnesení o vypořádání dědictví; originál nebo úředně ověřenou kopii Rozhodnutí o prohlášení osoby za nezvěstnou). Díky němu budeme moci službu zrušit bez pokuty za případné předčasné ukončení závazku.
Zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku 800 02 02 02 nebo se stavte v některé z našich O2 Prodejen. My vaši žádost s radostí stornujeme.
Ano, vaše služby se mohou stěhovat s vámi. Zdarma vám je přeložíme, ať máte o starost méně.