Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí.
Nevyhovuje vám služba od O2? Zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku nebo navštivte O2 prodejnu a společně najdeme řešení, které bude vašim potřebám lépe sedět.
Nezapomeňte, že zrušení je třeba potvrdit kódem ČVOP během výpovědní lhůty, která je 30 dní. Pokud se opozdíte, nebude telefonická výpověď platit.
Službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a službu zrušíme.
Můžete poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:
Pokud chcete se svým mobilním číslem přejít k jinému operátorovi, budete potřebovat Ověřovací kód účastníka (OKU), který nahlásíte novému poskytovateli. O OKU můžete požádat telefonicky na 800 02 02 02, v kterékoli O2 Prodejně nebo ho najdete v Moje O2.
Záleží na tom, kdy předáte Ověřovací kód účastníka (OKU) novému operátorovi. K přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli dojde 3. pracovní den od data, kdy O2 obdrží od jiného poskytovatele žádost o přenos. Ukončení služby u O2 proběhne v čase od půlnoci do 6:00 ráno.
S pořízením telefonu nebo jiného zařízení za výhodnější cenu se pojí závazek na konkrétní dobu. Pokud závazek předčasně ukončíte, část slevy vám budeme muset účtovat. Přesnou částku se dozvíte na naší zákaznické lince 800 02 02 02.
Pokud ho chcete předčasně ukončit a učiníte tak do 3 měsíců od data počátku platnosti závazku, můžeme vám účtovat paušální odškodnění ve výši 5 % z paušálních plateb, které byste zaplatili do konce závazku. Více informací se dozvíte na naší zákaznické lince 800 02 02 02.
Potřebujete-li službu zrušit nebo převést z tohoto smutného důvodu, přijďte do některé O2 Prodejny. Potřebovat budete doklad o úmrtí (úmrtní list; potvrzení o úmrtí vydané nemocnicí nebo matrikou; originál nebo úředně ověřenou kopii soudního Usnesení o vypořádání dědictví; originál nebo úředně ověřenou kopii Rozhodnutí o prohlášení osoby za nezvěstnou). Díky němu budeme moci službu zrušit bez pokuty za případné předčasné ukončení závazku.
Zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku 800 02 02 02 nebo se stavte v některé z našich O2 Prodejen. My vaši žádost s radostí stornujeme.
Pokud jste rozhodnuti nahradit internet od O2 službou od nového poskytovatele, můžete jej požádat též o obstarání plynulého přechodu se zrušením internetu u O2. (Využíváte-li přístup k internetu pomocí telefonního čísla v mobilní síti O2, můžete na tomto čísle změnit poskytovatele služby přístupu k internetu postupem přenesení telefonního čísla k jinému poskytovateli.)
Údaje pro žádost o změnu, OKU ke službě přístup k internetu od O2
Rozhodnete-li se požádat nového poskytovatele o změnu, předejte mu primárně ověřovací kód účastníka (OKU) pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu vydaný O2 k Vaší službě. Jestliže má vaše služba ve smlouvě OKU přidělený O2 pro přenesení souvisejícího telefonního čísla, slouží i jako OKU pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu. U ostatních služeb přístupu k internetu OKU najdete ve smlouvě o jejich zřízení: není-li speciální hodnota OKU takto výslovně uvedená ve smlouvě (ani v posledním oznámení o změně smluvních podmínek), plní funkci OKU číslo služby. Nový poskytovatel od vás může požadovat i ostatní zákonem požadované údaje (zejm. identifikační údaje O2), navržený termín změny a ověření vaší totožnosti.
Odpověď O2 na žádost o změnu
Do jednoho pracovního dne od obdržení dotazu nového poskytovatele vaši žádost odmítneme, pokud dle nám sdělených informací nepůjde určit, že tazatel je poskytovatelem veřejně dostupné služby přístupu k internetu pro účastníky, nebo identifikovat rušenou službu, dále bude-li v žádosti chybět správný OKU, budeme-li k témuž OKU evidovat jinou nevyřízenou žádost nebo pokud nebude tazatelem dodržen způsob komunikace stanovený právním předpisem či na jeho základě. Jinak v téže lhůtě žádost potvrdíme.
Potvrzení žádosti v případě balíčku
Tvoří-li rušená služba s jinou službou či zařízením od O2 balíček (takže její zrušení má dopady na cenu jiných služeb od O2, jejich trvání nebo zakládá povinnost doplatit cenu používaného zařízení), připojíme k potvrzení i informaci o existenci balíčku. Nový poskytovatel vám tyto informace předá a v případě balíčku nám v souladu s vaším pokynem žádost potvrdí, anebo ji zruší. Neobdržíme-li od nového poskytovatele informaci o potvrzení žádosti (příp. s novým termínem změny) ani do 3 pracovních dnů ode dne, kdy jsme mu poskytli informaci o existenci balíčku, dojde ke zrušení žádosti.
Zrušení služby O2
O2 zruší svou službu přístupu k internetu k termínu změny dohodnutému mezi vámi a novým poskytovatelem, nejdříve však čtvrtý pracovní den po obdržení vaší žádosti od nového poskytovatele, nebo je-li pozdější, první pracovní den po obdržení oznámení o úpravě žádosti. Pokud O2 potvrdila žádost o změnu poskytovatele, může její úpravu (např. aktualizaci termínu změny) zohlednit, jen bude-li novým poskytovatelem doručena O2 nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem změny poskytovatele služby. Nesjednáme-li s vámi jinak, dojde k ukončení i těch produktů, které dle smluvních podmínek O2 zanikají současně se zrušením služby přístupu k internetu, dotčené změnou poskytovatele, nebo mohou být poskytovány výlučně s ní. Přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den.
Dojde-li v důsledku porušení povinností O2 k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.