Přemýšlíte o odchodu od O₂?

Zdá se, že přemýšlíte o změně. Zadržte! Možná vás dokážeme přesvědčit, že věrnost se vyplatí.

Co vás trápí?

Výhody, o které odchodem přijdete

  • Ikona Kč

    Výhodné nákupy s až 50% slevou

  • E-knihy, audioknihy i hudba

  • Všechny služby na jednom místě

  • Nejlepší mobilní datová síť

  • Převod dokoupených dat

Řekněte nám, co je špatně

Služba od O₂ vám nevyhovuje? Zavolejte nám na bezplatnou linku nebo se stavte v některé O₂ ProdejněSpolečně najdeme řešení, které vám bude sedět líp.

Dostali jste se až sem? Vypadá to, že jste opravdu rozhodnutí odejít. Mrzí nás to, ale i v téhle situaci jsme tu pro vás.

Jak zruším služby u O₂?

Telefonické zrušení služeb O₂

  • Pokud jste kontaktní osoba, o zrušení služeb požádejte na bezplatné lince 800 02 02 02.

  • K výpovědi si připravte některé z posledních vyúčtování.

  • Řekněte nám číslo služby, kterou chcete zrušit. My ověříme, že jste to vy a žádost vyřešíme.
  • Výpověď vám potvrdíme.
  • Služba zanikne k poslednímu dni 30denní výpovědní lhůty ode dne, kdy jste o její zrušení žádali.

Zrušení služeb v O₂ Prodejně

Službu můžete zrušit v kterékoli O₂ Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a službu zrušíme.

Písemné zrušení služeb O₂

Můžete nám i napsat dopis. Stačí poslat volně formulovaný požadavek na zrušení služby na adresu O₂ Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat následující údaje:

  • předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
  • telefonní číslo
  • služba, kterou chcete zrušit
  • vaše jméno a příjmení
  • adresa trvalého pobytu
  • váš podpis

Jak své číslo přenesu k jinému operátorovi?

Pokud chcete se svým mobilním nebo fixním číslem přejít k jinému operátorovi, budete potřebovat Ověřovací kód účastníka (OKU). Najdete ho ve webové samoobsluze Moje O₂. Pak už jen stačí nahlásit ho novému poskytovateli.

Telefonická žádost o přenesení čísla

  • Zavolejte na linku 800 02 02 02. Jsme tu pro vás od pondělí do pátku od 8 do 19 hodin. Kvůli potřebným údajům se hodí mít po ruce fakturu.
  • Požádejte o sdělení OKU a po vyřízení žádosti Vám kód zašleme mailem nebo v SMS.
  • Kód předejte novému operátorovi. Ten už postará o všechno ostatní.

Žádosti o přenesení čísla podaná v O₂ prodejně

  • Stavte se v kterékoli O₂ prodejně

  • Kolegové s vámi podají žádost o sdělení OKU kódu a po vyřízení žádosti Vám kód zašleme mailem nebo v SMS.

  • Kód pak předejte novému operátorovi.
  • Nový operátor se už postará o vše ostatní.

Kdy dojde k přenesení čísla k novému poskytovateli?

Záleží na tom, kdy novému operátorovi předáte Ověřovací kód účastníka (OKU). K přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli dojde 3. pracovní den ode dne, kdy O₂ dostane od jiného poskytovatele žádost o přenos. Ukončení služby u O₂ proběhne v době, kdy služba bývá zpravidla nejmíň aktivní - konkrétně od půlnoci do 6:00 ráno.

Mám bonus na mobil nebo jiné zařízení. Co mám dělat?

Mám zařízení na splátky, co mám dělat?

Pokud jste si ke službě, kterou rušíte, pořídili mobil, tablet nebo modem na splátky, zbylé splátky vám doúčtujeme.

Pro podrobnosti prosím volejte bezplatnou linku 800 02 02 02.

Mám u O₂ závazek. Když odejdu předčasně, budu něco platit? A kolik?

Pokud chcete závazek předčasně ukončit a uděláte to do 3 měsíců od začátku jeho platnosti, můžeme vám účtovat paušální odškodnění 5 % z paušálních plateb, které byste do konce závazku zaplatili. Víc vám ale řekneme na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.

Jak zruším služby O₂ v případě úmrtí nebo když je uživatel nezvěstný?

Pokud vás ke zrušení služby motivuje tenhle smutný důvod, přijďte prosím do některé O₂ Prodejny s dokladem o úmrtí (úmrtní list; potvrzení o úmrtí vydané nemocnicí nebo matrikou), originálem nebo úředně ověřenou kopií soudního Usnesení o vypořádání dědictví, originálem nebo úředně ověřenou kopií Rozhodnutí o prohlášení osoby za nezvěstnou.

V tom případě vám službu samozřejmě zrušíme bez pokuty za případné předčasné ukončení závazku.

Rozmyslel jsem si to. Jak zrušení služeb stornovat?

Zavolejte nám na bezplatnou linku 800 02 02 02 nebo se stavte v některé z O₂ Prodejen. Vaši žádost samozřejmě s radostí zrušíme.

Přecházím s internetem od O₂ jinam

Pokud s internetem přecházíte jinam, můžete nového poskytovatele požádat i o obstarání převodu služby. (V případě, že se připojujete přes mobilní číslo od O₂, poskytovatele internetu na čísle změníte přenesením čísla k danému poskytovateli.)

Jak na žádost o změnu. Co je to OKU, a na co ho potřebujete

Pokud chcete, aby za vás změnu zařídil nový poskytovatel, předejte mu primárně ověřovací kód účastníka (OKU) pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu, který jste dostali od O₂. Když máte ve smlouvě ke službě přidělený OKU, slouží i jako OKU pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu. U ostatních služeb OKU najdete ve smlouvě o jejich zřízení. U těch, kde  není  OKU výslovně uvedené ve smlouvě (ani v posledním oznámení o změně smluvních podmínek), plní jeho funkci číslo služby. Nový poskytovatel od vás může chtít i ostatní zákonem požadované údaje (hlavně identifikační údaje O₂), navržený termín změny a ověření vaší totožnosti.

Odpověď O₂ na žádost o změnu

Pokud nepůjde určit, že tazatel je poskytovatelem veřejně dostupného internetu pro účastníky nebo identifikovat rušenou službu, do jednoho pracovního dne od chvíle, kdy jsme dostali dotaz nového poskytovatele, vaši žádost odmítneme.  Může se to stát i tehdy, pokud bude v žádosti chybět správný OKU, nebo budeme ke stejnému  OKU evidovat jinou nevyřízenou žádost. Případně, pokud tazatel nedodrží zákonem stanovený způsob komunikace. Pokud nic z toho nenastane, v téže lhůtě žádost potvrdíme.

Potvrzení žádosti v případě balíčku

V případě, že služba, kterou chcete zrušit, patří do balíčku služeb (takže její zrušení má dopady na cenu jiných služeb od O₂, jejich trvání nebo zakládá povinnost doplatit cenu používaného zařízení), připojíme k potvrzení taky informaci o jeho existenci. Nový poskytovatel vám informace předá a v případě balíčku nám (podle toho, jak se rozhodnete) žádost potvrdí, anebo ji zruší. Pokud k tomu nedojde do 3 pracovních dnů ode dne, kdy jsme poskytli informaci o existenci balíčku, žádost se zruší.

Zrušení služby O₂

Připojení k internetu zruší O₂ v termínu, který jste si dohodli s novým poskytovatelem. Úplně nejdřív to může proběhnout čtvrtý pracovní den ode dne, kdy jsme dostali žádost od vašeho nového poskytovatele. Nebo, pokud došlo k její úpravě, první pracovní den po tom, co jsme o úpravě dostali oznámení.

Pokud O₂ potvrdila žádost o změnu poskytovatele, může její úpravu (např. aktualizaci termínu změny) zohlednit, jen když ji nový poskytovatel do O₂ doručí nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem změny. Pokud se nedohodneme jinak, dojde i k ukončení těch produktů, které dle smluvních podmínek O₂ zanikají současně se zrušením internetu, dotčené změnou poskytovatele, nebo jsou na něj pevně navázané. Přerušení služby z důvodu změny poskytovatele by nemělo být delší než jeden pracovní den.

Pokud by v téhle souvislosti došlo ke zpoždění, má účastník právo na paušální náhradu od O₂. Její výši a způsob uplatnění najdete TADY.