Plaťte z O2 vyúčtování nejen za aplikace

O2 vám přináší bezpečný a jednoduchý způsob platby za aplikace, hry, muziku, parkovné, jízdné  a další.

Rychlá a snadná transakce
Rychlá a snadná transakce

Stačí si způsob platby nastavit a zaplatíte na pár kliknutí

Nemusíte zadávat kartu
Nemusíte zadávat kartu

Částka se strhne z kreditu nebo připíše na O2 Vyúčtování

Peněženka vždy po ruce
Peněženka vždy po ruce

Platby máte kdykoli a kdekoli k dispozici

Co můžete přes O2 platit?

Přes O2 můžete platit za zboží a služby jiných společností. Třeba za jízdné v hromadné dopravě nebo parkovné. Mužete darovat na charitu, hlasovat v televizních pořadech nebo platit za aplikace a hry pro chytré telefony. Jednoduše pošlete SMSzavoláte na speciální telefonní číslo či zaplatíte přes internet.

Snadný nákup aplikací, hudby a her

Další způsoby platby

Platba přes SMS

Pro platby přes SMS slouží speciální čísla začínající 90. Zaplatit můžete až 999 Kč.

Přečtěte si, jak telefonní číslo pro takové SMS vypadá a jak určit cenu SMS.

Jak si platby přes SMS nastavit

V internetové samoobsluze Moje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes SMS pomocí služby Premium SMS jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti: 800 02 02 02
  • Zákaznická linka pro podnikatele: 800 203 203
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu: 800 111 777

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné

Dárcovské SMS

Speciálním typem plateb přes SMS jsou dárcovské SMS, díky kterým můžete přispívat na charitativní projekty. Částkou 30, 60 nebo 90 Kč, jednorázově nebo opakovaně každý měsíc až do odvolání. Přečtěte si o dárcovských SMS více informací.

Platba voláním

Voláním můžete platit za hlasové a informační služby poskytované na linkách začínajících číslicemi 90. Nejčastěji jsou to esoterické služby (věštci, horoskopy), poradenství různého typu a služby pro dospělé. Zpoplatněná je každá minuta hovoru podle zvláštního tarifu.

Jak si platby voláním nastavit

V internetové samoobsluzeMoje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby platby voláním pomocí služby Audiotex jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
  • Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné
Platba přes internet

Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč. Jednoduše zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS, do internetové platební brány O2.

Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O2 na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.

Jak si platby přes internet nastavit

V internetové samoobsluze Moje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat.A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
  • Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné

Další informace

Podmínky

Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč. Jednoduše zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS, do internetové platební brány O2.

Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O2 na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.

Jak si platby přes internet nastavit

V internetové samoobsluze Moje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat.A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
  • Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies