Většinu potíží s nefunkčním nebo často vypadávajícím internetem vyřeší restart modemu. Pokud jste to zatím nezkusili, zařízení restartujte.

Po restartu modemu postupně proveďte následující kroky

Nefunkčnost internetu může způsobovat nedostatečný signál. Pokud to modem umožňuje, ze všeho nejdřív zkontrolujte, jestli máte signál.

Výpadky nebo kolísání poznáte podle kontrolky signálu na modemu. V tabulce si najděte svůj typ modemu a stav kontrolky ověřte. Pokud modem přijímá špatný, žádný nebo kolísavý signál, zkuste ho přesunout na jiné místo.

Modem Huawei E5573s

 Modem Huawei E5573s 

  • Kontrolka svítí zeleně = silný signál

  • Kontrolka svítí oranžově = slabý signál
  • Kontrolka svítí červeně = není signál
Modem TP Link M7200

Modem TP Link M7200

Pokud kontrolka internetu svítí, je internet k dispozici. Když nesvítí, internet k dispozici není.

Modem Huawei E3372H

Modem Huawei E3372H 

  • Kontrolka svítí zeleně = USB modem je připojený do sítě 2G
  • Kontrolka svítí modře = SB modem je připojený do sítě 3G
  • Kontrolka svítí azurově = SB modem je připojený do sítě 3G+/LTE

* Žádoucím stavem je kontrolka svítící modře nebo azurově.

Pokud je přijímaný signál v pořádku, mohou být příčinnou nefunkčnosti internetu vyčerpaná data.

Návod krok za krokem

  1. Přihlaste se do portálu Moje O2

  2. V sekci „Moje služby“ klikněte na dlaždici mobilního internetu „O2 DATA“, u kterého chcete zjistit stav čerpání dat.

    O2 DATA

  3. V sekci „Volné jednotky“ uvidíte na ukazateli, kolik procent (GB) vám zbývá vyčerpat do konce zúčtovacího období.

    volne jednotky

    TIP: Jestliže jste vyčerpali svůj datový limit, můžete si dokoupit další kliknutím na „Jednorázový dokup dat“. Dokoupená nevyčerpaná data se vám převedou do dalšího zúčtovacího období.

  4. Signál je v pořádku, data vyčerpaná nemáte, ale internet přesto nefunguje?

Nezapomeňte na zařízení povolit data nebo provést jiná nastavení nezbytná pro příjem internetu. Nesprávné nastavení bývá při kontrole funkčnosti internetu častou chybou.

Zkuste SIM kartu vložit do jiného zařízení (např. do chytrého telefonu nebo tabletu) a vyzkoušejte, jestli internet na zařízení funguje správně.

Pokud na jiném zařízení internet funguje a zároveň jste v předchozím kroku ověřili, že je nastavení vašeho modemu správné, bude závada v modemu.

Jestliže máte modem od O2 a běží na něm záruka (standardně 2 roky), přineste ho na jakoukoliv prodejnu O2 do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí kabel a záruční nebo dodací list.

Pokud váš modem již není v záruce, kontaktujte naše specialisty O2 Guru technické podpory, kteří vám pomohou vybrat nový.

Řešíte nefunkční internet zahraničí?
Některé modemy můžou vyžadovat povolení pro připojení na zahraniční data

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek