Většinu potíží s nefunkčním nebo často vypadávajícím internetem vyřeší restartování modemu. Pokud jste to dosud neudělali, zařízení restartujte, než se pustíte do dalších kroků.
Po restartu modemu postupně proveďte následující kroky
Nefunkčnost internetu může způsobovat nedostatečný příjem signálu. Pokud to modem umožňuje, ze všeho nejdříve příjem dostatečně dobrého signálu zkontrolujte.
Výpadky nebo kolísání poznáte podle kontrolky signálu na modemu. V tabulce níže si najděte svůj typ modemu a stav kontrolky ověřte. Jestliže modem přijímá špatný, žádný nebo kolísavý signál, zkuste ho přesunout na jiné místo.
V sekci „Moje služby“ klikněte na dlaždici mobilního internetu „O2 DATA“, u kterého chcete zjistit stav čerpání dat.
V sekci „Volné jednotky“ uvidíte na ukazateli, kolik procent (GB) vám zbývá vyčerpat do konce zúčtovacího období.
TIP: Jestliže jste vyčerpali svůj datový limit, můžete si dokoupit další kliknutím na „Jednorázový dokup dat“. Dokoupená nevyčerpaná data se vám převedou do dalšího zúčtovacího období.
Nezapomeňte na zařízení povolit data nebo provést jiná nastavení nezbytná pro příjem internetu. Nesprávné nastavení bývá při kontrole funkčnosti internetu častou chybou.
Zkuste SIM kartu vložit do jiného zařízení (např. do chytrého telefonu nebo tabletu) a vyzkoušejte, jestli internet na zařízení funguje správně.
Pokud na jiném zařízení internet funguje a zároveň jste v předchozím kroku ověřili, že je nastavení vašeho modemu správné, bude závada v modemu.
Jestliže máte modem od O2 a běží na něm záruka (standardně 2 roky), přineste ho na jakoukoliv prodejnu O2 do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí kabel a záruční nebo dodací list.
Pokud váš modem již není v záruce, kontaktujte naše specialisty O2 Guru technické podpory, kteří vám pomohou vybrat nový.
Řešíte nefunkční internet zahraničí?
Některé modemy mohou vyžadovat povolení pro připojení na zahraniční data