Neomezené volání z pevné linky

Volejte neomezeně na mobily i pevné linky. V České republice i do zahraničí.

Neomezené volání ČR

Neomezené volání na pevné a mobilní linky v ČR

 
349 Kč/měs.
Volání ČR Plus
Neomezené volání v zahraničí

Neomezené volání na pevné a mobilní linky v ČR

+

1000 minut do zahraničí

 
549 Kč/měs.

Objednat pevnou linku po telefonu

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Náš operátor vás bude kontaktovat.
Objednat pevnou linku po telefonu Nechte nám na sebe číslo, jsme vám ihned k dispozici Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Objednat pevnou linku po telefonu Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.

Volejte neomezeně na mobilní a pevná čísla všech operátorů

Užijte si neomezené volání na mobilní a pevná čísla všech operátorů v České republice.
S tarifem Volání ČR Plus navíc získáte 1 000 volných minut na hovory do zahraničí. 
Zavolejte svým blízkým na Slovensko, do Německa nebo třeba až do Spojených států.

Neomezené volání na pevné i mobilní linky

Spravujte svou pevnou linku on-line

Vyúčtování on-line

Mějte přehled svých vyúčtování a plateb vždy po ruce v Moje O2.

Hlasová schránka

Už žádné zmeškané hovory, vzkazy si vyzvednete po telefonu nebo on-line.

Podrobné informace o Volání z domova

Volání z pevné do zahraničí
Zóna/ země Kč/min.
Zóna 1
Slovensko a evropské země
2,90
Zóna 2
Zbytek Evropy a část zemí světa
5,90
Zóna 3
Ostatní země
24,90
Satelitní sítě 199

Podívejte se na podrobné rozdělení zemí do zón.

Nabízené technologie

Pevnou linku vám můžeme zařídit dvěma technologiemi - klasickou přípojkou (PSTN), nebo IP telefonní přípojka (VoIP - Voice over Internet Protocol, tedy volání přes internetový protocol).

Technologie se liší způsobem fungování, a proto se každá z nich hodí na jiné použití. Cena měsíčního poplatku je u obou technologií stejná. Výběr technologie proto záleží hlavně na vašich potřebách.

Tradiční přípojka

Tento způsob připojení se používá hlavně, pokud se chystáte pevnou linku používat jako součást zabezpečení domova, spojení z výtahů nebo pro faxování.

IP telefonní přípojka

Tato technologie používá pro volání internetové připojení. VoIP díky tomu nabízí velmi kvalitní telefonní spojení. Navíc umožňuje mít na jedné internetové přípojce víc telefonních linek.

Pro připojení pomocí VoIP je třeba jiný typ telefonu než u tradiční přípojky. Tyto telefony vypadají jako běžné, ale umí toho víc. Při pořízení VoIP pevné linky si je od nás můžete koupit nebo pronajmout.

Telefony k pevné lince

Telefon si můžete vybrat ze široké nabídky přímo na webu nebo v některé z našich O2 Prodejen. Na obou místech je také koupíte.

V případě, že čerpáte nebo budete čerpat Příspěvek pro ZTP, speciální zařízení si můžete pronajmout nebo koupit. Více informací o Příspěvcích a zvýhodněných zařízeních najdete na těchto stránkách.

K pronájmu telefonu není žádný závazek a pronájem tak můžete kdykoliv ukončit. Telefon pak stačí vrátit v kterékoliv O2 Prodejně. Poplatek za pronájem vám budeme účtovat do chvíle, než nám telefon vrátíte. Telefon vám přijde Českou poštou, popřípadě ho přinese technik, který bude službu instalovat.

Přenos pevné linky při stěhování

Stěhujete se? Vezměte si své služby od O2 s sebou

  • Volání z domova, internet i O2 TV vám přesuneme s vaší přípojkou
  • automaticky a zdarma, nejpozději do 14 dní
  • bez starostí s rušením a opětovným zřizováním služeb

Pokud je má na dané adrese naše síť dostatečnou volnou kapacitu, rádi s vámi dohodneme datum přeložení vašich služeb. Přeložení začněte řešit s dostatečným předstihem, celý proces může trvat i několik týdnů. V případě, že se stěhujete v rámci jednoho kraje, zůstane vám stejné telefonní číslo. Při stěhování do jiného kraje vám přidělíme nové telefonní číslo z číslovacího plánu pro příslušný kraj.

Jak požádat o přeložení přípojky

  • v některé z našich O2 Prodejen (vezměte s sebou občanský průkaz)
  • na lince Centra péče o zákazníky 800 02 02 02 (připravte si některé z posledních 3 vyúčtování)
Časté otázky a technická podpora

Často kladené otázky

Jak se účtuje volání u tarifů pro pevné linky?

Všechny tarify pro pevné linky mají tarifikaci 60+60. To znamená, že je účtována každá započatá minuta hovoru.
Přehled všech tarifů s cenami za volání najdete na stránce Volání z domova, všechny ceny pak můžete najít v Kompletním ceníku.

Více informací o Volání z domova

Technická podpora

Na stránkách O2 Techzona najdete mimo jiné:

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

 

Podmínky používání cookies