IP Pobočková ústředna

Správa a řízení provozu celého firemního telefonního parku.

Řešení na míru
Konfigurace vždy podle vašich potřeb.
Zkrácená volba
V rámci firmy volejte zkráceným číslem.
Volání ve firmě zdarma
Hovory v rámci pobočkové ústředny neplatíte.
Aplikace třetích stran
Připojte vaše CRM nebo interní adresář.
Call centrum
Využijte funkce pro zákaznický servis.
Nechte nám kontakt

Nechte nám na sebe kontakt

Ozveme se vám.
Údaje zpracujeme dle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Zavoláme vám do 24 hodin

Doplňkové služby a další informace

Garantovaná kvalita služeb (SLA) pobočkové ústředny

Zajistíme vám fungování pobočkové ústředny s garantovanou úrovní servisu (tzv. SLA – Service Level Agreement). V případě poruchy pak od nás máte garantovaný čas, do kdy vaši ústřednu znovu zprovozníme.

Co vám můžeme garantovat

  • provozuschopnost
  • délka doby opravy poruchy
  • doba odezvy na nahlášení poruchy (zahájení prací na jejím odstranění)

Výhody SLA

  • jasně dané parametry provozuschopnosti vaší pobočkové ústředny
  • jasná pravidla pro nahlašování poruchy, odezvu i způsob ukončení poruchového stavu
  • zvýšená servisní péče v časové variantě pracovní den nebo s nepřetržitým dohledem 24 hodin
  • automatický výpočet dobropisu za nedodržení garantovaných parametrů
  • Pravidelný měsíční reporting o dodržování parametrů
  • Technický portál, kde máte přehled o fungování ústředny

Poruchu opraví přímo v místě pobočkové ústředny náš technik. Pokud vadný díl nebude možné opravit přímo v místě pobočkové ústředny, půjčí vám O2 technik náhradní díl a pobočkovou ústřednu spustí s ním.

Garantované parametry provozuschopnosti a doby poruchy vypočítáme z délky trvání poruchy. Při nesplnění garantované provozuschopnosti nebo garantované délky poruchy ve sledovaném období vám automaticky snížíme cenu za poskytování služby v nejbližším účtovaném období. Částka závisí na tom, jak moc garantované parametry překročíme.

Varianty

  A B C D E
PROVOZUSCHOPNOST (%) 95 98 99 99 99,4
DÉLKA TRVÁNÍ PORUCHY (HOD) 48 24 12 8 6
DOBA ODEZVY (HOD) 8 6 4 3 2

 

Ceny

  • U služby SLA není účtována jednorázová cena za její zřízení
  • Servisní zásah je zpoplatňován hodinovou sazbou

Výpočet ceny za poskytování SLA pobočkové ústředny

  % z pořizovací ceny (bez DPH) A B C D E
SLA 1 Pracovní den 0,5 0,6 0,8 1 1,2
  Nonstop 0,9 1,5 2 nenabízíme
SLA 2 Pracovní den 1 1,2 1,6 2 2,2
  Nonstop 2 2,5 3 nenabízíme
SLA 3 Pracovní den 1,5 1,8 2,4 3 3,2
  Nonstop 2,5 3 3,5 nenabízíme

Pro výpočet garantovaných parametrů se neberou v potaz časy mimo pracovní dobu (7:00 až 18:00), víkendy a státní svátky.

Pořizovací cenou se rozumí cena celého systému pobočkové ústředny bez ceny montáže.

Příklady

Cena obou variant SLA je stejná.

Varianta č. 1

Typ SLA: 3E5 (v pracovní dny, Po-Pá 7-18 hod.)

  • provozuschopnost: 99,40 %
  • délka trvání poruchy: 6 hod.
  • doba odezvy: 2 hod.

Cena za servisní zásah a cena nového / opraveného náhradního dílu je součástí ceny za poskytování SLA.

Varianta č. 2

Typ SLA: 3C7 (nonstop)

  • provozuschopnost: 99,0 %
  • délka trvání poruchy: 12 hod.
  • doba odezvy: 4 hod.

Cena za servisní zásah a cena nového / opraveného náhradního dílu je součástí ceny za poskytování SLA.

Servisní zásah

Servisní zásah zahrnuje dopravu, provedení opravy nebo deinstalaci vadného dílu, instalaci pronajatého dílu, následnou zpětnou demontáž pronajatého dílu a instalaci původního dílu po jeho opravě.

 

Pronájem a prodej pobočkové ústředny

Vytvoříme vám na míru řešení od renomovaných výrobců. Vyberte si, zda bude pobočková ústředna nainstalovaná u vás, nebo v cloudovém prostředí O2. 

Pronájem pobočkové ústředny

Zařízení je po celou dobu pronájmu vlastnictvím O2, které zajišťuje servis a nastavení zařízení po celou dobu pronájmu. Po uplynutí doby pronájmu si můžete zařízení odkoupit za zůstatkovou cenu.

Hlavní výhodou je, že za vás vybereme nejvhodnější ústřednu tak, aby odpovídala vašim potřebám. 

Prodej pobočkové ústředny

Pokud máte zájem si pobočkou ústřednu koupit, ozvěte se nám. Společně najdeme to správné řešení pro vaše potřeby.

Co je to provolba?

Díky provolbě si zaměstnanci volají mezi sebou. Služba umožňuje, aby si účastník, který má pobočkovou ústřednu, zvolil telefonní čísla z provolbového bloku. Na tato čísla mu volající mohou volat přímo (bez zásahu spojovatelky). Cena se účtuje dle sjednané velikosti provolbového bloku.

Digitální linka ISDN2A a její varianty jsou vhodné pro menší i středně velké kanceláře a menší call centra. 

Digitální linka ISDN30 a její varianty se hodí pro velké kanceláře a call centra.

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste jednu z těchto stránek: