-
Profesionální instalace a servis
-
Garantovaná kvalita služeb a funkčnost
-
Volání v rámci firmy zdarma
-
Bezpečné a flexibilní
-
Moderní ústřednové funkce
Nezávazná konzultace
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Doplňkové služby a další informace
Cena
Pokud si pobočkovou ústřednu pronajmete, nemusíte se o nic starat. V ceně pronájmu 699 Kč bez DPH/měs. je:
- garantovaná technická podpora
- servisní zásah v případě poruchy
- případně i výměna nebo oprava ústředny
Instalace trvá asi 2 hodiny (podle počtu koncových zařízení).
Cena instalace/konfigurace: 1 200 Kč bez DPH / 1 hod.
Podmínky zřízení
O₂ Pobočková ústředna vám bude fungovat jedině se službou VoIP Connect a O₂ internetem.
Garantovaná kvalita služeb SLA pobočkové ústředny
Ke službě je možné doobjednat vyšší úrovně servisní podpory:
| Typ SLA | CENA bez DPH | Provozuschopnost % | Délka trvání poruchy (hod.) | Do kolika hodin začneme poruchu řešit (doba odezvy) |
|---|---|---|---|---|
| 3A5 | V rámci tarifu | 95 | 48 | 8 |
| 3B5 | 500 Kč | 98 | 24 | 6 |
| 3C5 | 800 Kč | 99 | 12 | 4 |
| 3B7 | 1 100 Kč | 98 | 24 | 6 |
*SLA 3 – servisní práce, materiál a náhradní díly;
*ABC – kombinace parametrů Provozuschopnosti, Délky trvání poruchy a Doby odezvy pro řešení poruchy;
*5 - pracovní dny;
*7 - nonstop
Technické parametry pobočkové ústředny
Dodávaný typ ústředny: Grandstream UCM6301
- Maximální počet VoIP kanálů (VoIP Connectu): 50
- Maximální počet vnitřních linek (VoIP): 100
- Maximálních počet současných hovorů: 75 interní i externí (50 v případě šifrování hovorů)
- Počet fyzických analogových portů (FXS): 1
- Napájení: 240V AC, nebo přes PoE
- Umístění: volně nebo na zeď
IP rozhraní: WAN a LAN
Funkce pobočkové ústředny
Pobočková ústředna Grandstream UCM6301 disponuje funkcemi:
Standardní telefonní ústřednové funkce
- Provolba nebo jednotlivá čísla
- Zobrazení ID volajícího
- Přesměrování hovorů
- Přenos čísla volajícího během přesměrování
- Přepojení hovorů
- Čekající hovor
- Přidržení hovoru
- Hudba při přidržení hovoru
- Nerušit (DND), zamezení všech příchozích hovorů i na tlačítko
- Čekání na obsazenou linku
- Záznamy o hovorech (CDR)
- Rychlá volba (maximálně 1000 voleb pro celou ústřednu)
- Funkce budíku hovorem
- Aktivace / deaktivace funkcí ústředny pomocí kódů DTMF
- Hlásky systému a aplikace v češtině (případně v jiných jazycích)
Rozšířené telefonní ústřednové funkce
- Automatická spojovatelka (IVR)
- Skupiny pro vyzvánění (varianty postupně za sebou nebo najednou)
- Skupiny pro vyzvednutí hovoru (Call Pickup)
- Identifikace stavu vnitřní linky (BLF)
- Limitace oprávnění hovoru (White / Black list)
- Centrální telefonní seznam LDAP
- Fronta příchozích volání
- Hlasová schránka pro každou linku
- Hlasová schránka do e-mailu (e-mail server není součástí ústředny)
- Nahrávání hovorů
- Úložiště pro ukládání hlasové pošty a hovorů: záznamy se nahrávají ve formátu .wav. Jeden hovor trvající 1–2 minuty zabírá v průměru 2 MB. Hovory můžete nahrávat do vnitřního úložiště ústředny (kapacita cca 10 GB), které případně doplníte SD kartou (doporučená kapacita 256 GB, formát karty EXT4) nebo USB (doporučená kapacita 512 GB).
- Malá hlasová konference: ústředna podporuje malou konferenci přes koncová zařízení
- Velká hlasová konference: ústředna podporuje vytvoření až 4 místností pro velkou konferenci. Konferenční místnost je dostupná pod vlastním číslem.
Často kladené dotazy
Můžu do O₂ Pobočkové ústředny zapojit své vlastní VoIP/analogové zařízení (vrátník, fax, zabezpečovací zařízení...)?
Ano – analogové zařízení je možné připojit přes VoIP převodník (bránu), VoIP zařízení je rovněž možné připojit, ale pouze při předání administrativní správy zařízení O₂.
Jak můžu službu zrušit?
- Kontaktovat linku pro firemní zákazníky/svého OZ
- Navštívit značkovou prodejnu nebo zavolat na linku pro SMB zákazníky
Jak dlouho trvá instalace O₂ Pobočkové ústředny?
Délka instalace O₂ Pobočkové ústředny je závislá na množství připojovaných koncových zařízení (telefonů). Samotná instalace O₂ Pobočkové ústředny technikem trvá cca 2 hodiny. Délka instalace telefonů je závislá na jejich množství. Po odjezdu technika je služba plně funkční.
Do kdy od podepsání smlouvy můžu očekávat návštěvu technika a zprovoznění služby?
Obvyklý termín realizace služby je do 14 dnů. (Doba realizace se odvíjí od doby zřízení internetové přípojky a hlasové služby.)
Nevybrali jste si? Máme pro vás individuální řešení.
Pobočková ústředna od O₂ - individuální řešení
Zajistíme vám fungování pobočkové ústředny s garantovanou úrovní servisu (tzv. SLA Service Level Agreement). V případě poruchy pak od nás máte garantovaný čas, do kdy vaši ústřednu znovu zprovozníme.
Co vám můžeme garantovat
- provozuschopnost
- délka doby opravy poruchy
- doba odezvy na nahlášení poruchy (zahájení prací na jejím odstranění)
Výhody SLA
- jasně dané parametry provozuschopnosti vaší pobočkové ústředny
- jasná pravidla pro nahlašování poruchy, odezvu i způsob ukončení poruchového stavu
- zvýšená servisní péče v časové variantě pracovní den nebo s nepřetržitým dohledem 24 hodin
- automatický výpočet dobropisu za nedodržení garantovaných parametrů
- pravidelný měsíční reporting o dodržování parametrů
- technický portál, kde máte přehled o fungování ústředny
Poruchu opraví přímo v místě pobočkové ústředny náš technik. Pokud vadný díl nebude možné opravit přímo v místě pobočkové ústředny, půjčí vám O₂ technik náhradní díl a pobočkovou ústřednu spustí s ním.
Garantované parametry provozuschopnosti a doby poruchy vypočítáme z délky trvání poruchy. Při nesplnění garantované provozuschopnosti nebo garantované délky poruchy ve sledovaném období vám automaticky snížíme cenu za poskytování služby v nejbližším účtovaném období. Částka závisí na tom, jak moc garantované parametry překročíme.
Varianty
| A | B | C | D | E | |
| PROVOZUSCHOPNOST (%) | 95 | 98 | 99 | 99 | 99,4 |
| DÉLKA TRVÁNÍ PORUCHY (HOD) | 48 | 24 | 12 | 8 | 6 |
| DOBA ODEZVY (HOD) | 8 | 6 | 4 | 3 | 2 |
Ceny
- U služby SLA není účtována jednorázová cena za její zřízení
- Servisní zásah je zpoplatňován hodinovou sazbou
Výpočet ceny za poskytování SLA pobočkové ústředny
| % z pořizovací ceny (bez DPH) | A | B | C | D | E | |
| SLA 1 | Pracovní den | 0,5 | 0,6 | 0,8 | 1 | 1,2 |
| Nonstop | 0,9 | 1,5 | 2 | nenabízíme | ||
| SLA 2 | Pracovní den | 1 | 1,2 | 1,6 | 2 | 2,2 |
| Nonstop | 2 | 2,5 | 3 | nenabízíme | ||
| SLA 3 | Pracovní den | 1,5 | 1,8 | 2,4 | 3 | 3,2 |
| Nonstop | 2,5 | 3 | 3,5 | nenabízíme | ||
Pro výpočet garantovaných parametrů se neberou v potaz časy mimo pracovní dobu (7:00 až 18:00), víkendy a státní svátky. Pořizovací cenou se rozumí cena celého systému pobočkové ústředny bez ceny montáže.
Příklady
Cena obou variant SLA je stejná.
Varianta č. 1
Typ SLA: 3E5 (v pracovní dny, Po-Pá 7-18 hod.)
- provozuschopnost: 99,40 %
- délka trvání poruchy: 6 hod.
- doba odezvy: 2 hod.
Cena za servisní zásah a cena nového / opraveného náhradního dílu je součástí ceny za poskytování SLA.
Varianta č. 2
Typ SLA: 3C7 (nonstop)
- provozuschopnost: 99,0 %
- délka trvání poruchy: 12 hod.
- doba odezvy: 4 hod.
Cena za servisní zásah a cena nového / opraveného náhradního dílu je součástí ceny za poskytování SLA.
Servisní zásah
Servisní zásah zahrnuje dopravu, provedení opravy nebo deinstalaci vadného dílu, instalaci pronajatého dílu, následnou zpětnou demontáž pronajatého dílu a instalaci původního dílu po jeho opravě.
Pronájem a prodej pobočkové ústředny
Vytvoříme vám na míru řešení od renomovaných výrobců. Vyberte si, zda bude pobočková ústředna nainstalovaná u vás, nebo v cloudovém prostředí O₂.
Pronájem pobočkové ústředny
Zařízení je po celou dobu pronájmu vlastnictvím O₂, které zajišťuje servis a nastavení zařízení po celou dobu pronájmu. Po uplynutí doby pronájmu si můžete zařízení odkoupit za zůstatkovou cenu. Hlavní výhodou je, že za vás vybereme nejvhodnější ústřednu tak, aby odpovídala vašim potřebám.
Prodej pobočkové ústředny
Pokud máte zájem si pobočkou ústřednu koupit, ozvěte se nám. Společně najdeme to správné řešení pro vaše potřeby.