Díky venkovní kameře máte oči všude.

Přes aplikaci v mobilním telefonu snadno zkontrolujete svůj domov za světla i za tmy.

  • Čistý Full HD obraz pro každou situaci
  • Stupeň odolnosti IP67 a celokovové tělo odolá každému živlu
  • Infračervený přísvit pro přehled o okolí domácnosti i v noci
Spárování venkovní kamery s O2 Smart Boxem
  1. Na svém chytrém telefonu, který používáte k ovládání O2 Smart Boxu, spusťte aplikaci O2 Smart Box.

    První krok
     

  2. V aplikaci klikněte na + v pravém horním rohu a zvolte Zařízení.
     

    Druhý krok
     

  3. Ťukněte na příslušnou kameru. Svůj model poznáte podle obrázku nebo modelového označení.
     

    Třetí krok
     

  4. Pročtěte si instrukce a pokračujte kliknutím na Spárovat.
     

    Čtvrtý krok - část 1
     

  5. Postupujte podle instrukcí na displeji svého telefonu. Úspěšné spárování vám telefon potvrdí hlášením v zeleném pruhu.
     

    Pátý krok
     

  6. Podle instrukcí na displeji telefonu kameru vhodně umístěte. Pak ťukněte na Pokračovat. Nezapomeňte, že venkovní kamera musí být v dosahu Wi‑Fi sítě O2 Smart Boxu.
     

    Šestý krok
     

  7. V dalším kroku pojmenujte místo, kam jste kameru umístili, a potvrďte tlačítkem Pokračovat.
     

    Sedmý krok
     

  8. Vše je úspěšně nastavené a kamera je aktivní.
     

    Sedmý krok
     

    Nepodařilo se vám venkovní kameru spárovat nebo ji potřebujete uvést do továrního nastavení? Zkuste Reset kamery do továrního nastavení.

Jak zrušit spárování kamery s O2 Smart Boxem
  1. Na svém chytrém telefonu, který používáte k ovládání O2 Smart Boxu, spusťte aplikaci O2 Smart Box.


    Odpárování venkovní kamery s O2 Smart Boxem
     

  2. Přejděte do sekce Smarthome a ze seznamu vašich zařízení vyberte tu kameru, u které chcete zrušit spárování.
     

    Druhý krok
     

  3. Ťukněte na Odstranit kameru.
     

    Třetí krok
     

  4. Potvrďte tlačítkem OK a počkejte přibližně 10 sekund, než se zruší spárování kamery.
     

    Čtvrtý krok


  5. Úspěšné odpárování telefon potvrdí návratem do sekce Smarthome. Teď už kamera není spárovaná s O2 Smart Boxem.

     

Reset kamery do továrního nastavení
  1. Uvolněte šrouby zajišťující ochranný kryt na spodní straně kamery.
  2. Sejměte ochranný kryt.
  3. Podržte po dobu asi 20 sekund tlačítko párování „RESET/WPS“, dokud kontrolka na přední straně nezačne blikat oranžově. Poté tlačítko pusťte.

    Párování Reset/WPS

  4. Vyčkejte cca 30 sekund na dokončení resetu.
Technické specifikace kamery
Rozlišení 2 MP (1920x1080)
Noční vidění vzdálenost 30m, 2.8mm pevná čočka
Zorné pole 112°(H), 60°(V), 132°(D)

Video & Audio

video komprese H.265/H.264 Up to
  snímková frekvence 25/30 fps
  16x digitální zoom
  vestavěný mikrofon
Napájení DC 12V1A
Spotřeba energie

7,5W

Rozsah pracovních teplot -10°C/+50°C, méně než 95% vlhkosti
Certifikát IP67
Rozměry

60 x 105 x 175,5mm

Váha 477g

Návody a dokumentace

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek