Restart O2 Smart Boxu 3

Návod: Restart Smart Boxu 3 krokem za krokem

Většinu potíží s nefunkčním internetem vyřeší restart modemu. Pokud máte O2 Smart Box 3, vyzkoušejte nejdřív následující postup

  1. Přihlaste se ke svému Smart Boxu 3. V mobilní aplikaci Moje O2 přejděte do složky „Služby“.

    Smart Box 3.0

  2. V seznamu zařízení „Vaše zařízení“, který najde ve spodní části sekce, vyberte Váš Smart Box 3.

    Smart Box 3.0

  3. V aplikaci vyberte položku „Správa Smart Boxu“ a klikněte na „Restartovat Smart Box“.

    Restart Smart Boxu nemá vliv na změnu nastavení konfigurace.

    Smart Box 3.0

     

    Smart Box 3.0

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek