První zprovoznění O2 Smart Boxu 3

Krok 2: Instalace aplikace

  1. Na displeji O2 Smart Boxu 3 se zobrazí název dočasné Wi‑Fi sítě a heslo. Na svém telefonu tuto síť najděte a připojte se k ní pomocí zobrazeného hesla

    Pokud váš telefon podporuje skenování QR kódů, můžete se připojit jednodušeji – stačí naskenovat QR kód z displeje. Jakmile se připojíte, Smart Box automaticky zobrazí další kroky.

    Smart Box 3.0

  2. Po připojení k dočasné Wi‑Fi síti se na displeji Smart Boxu zobrazí QR kód. Ten jednoduše naskenujte telefonem – buď vás přesměruje do aplikace Moje O2, nebo vám nabídne její stažení, pokud jí ještě nemáte

    Aplikace vás pak krok za krokem provede nastavením.

    Smart Box 3.0

  3. Nainstalujte aplikaci a otevřete ji

    Aplikace Moje O2

Krok 3: Přihlášení k aplikaci

  1. Aplikace si může u zařízení vyžádat některá oprávnění, aby správně fungovala. Klikněte na „Pokračovat k oprávnění“ a v dalším kroku na povolit

    Smart Box 3.0

  2. Přihlaste se k aplikaci Moje O2. Pokud jste již aplikaci Moje O2 používali, přihlaste se stejným účtem

    Smart Box 3.0

  3. Zadejte 6místný kód, který jste od nás dostali v SMS

    Smart Box 3.0

  4. Na další obrazovce vyberte zákazníka

    Smart Box 3.0

  5. Pro přidání nového Smart Boxu 3 vyberte v dolní liště položku „Služby“ a následně klikněte na „Přidat Smart Box“ v sekci „Ostatní“

    Smart Box 3.0




    Smart Box 3.0

  6. Na displeji O2 Smart Boxu 3 uvidíte hlášku, že teď už budete pokračovat s nastavováním jen v mobilu

    Smart Box 3.0

  7. V dalším kroku nastavení Smart Boxu 3, klikněte na tlačítko „Pokračovat“

    Smart Box 3.0

  8. Vytvořte si vlastní název Wi-Fi sítě a její bezpečné heslo a klikněte na „Uložit“

    Smart Box 3.0

  9. Pomocí tlačítka „Připojit na Wi-Fi“ se připojíte k právě vytvořené síti

    Smart Box 3.0

Další přehled funkcí O2 Smart Boxu 3 najdete v Nastavení a ovládání.
Chat Eva
Pomůžeme vám online

Na většinu dotazů vám kdykoliv ráda odpoví naše virtuální asistentka Eva nebo specialista O2 Guru.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek