O2 Cyber Guard

Mrkněte níže na naše videa.

Jak službu správně nastavit?

Časté dotazy k službě Cyber Guard

Jak zřídím službu O2 Cyber Guard?

Přistoupíte do Moje O2 a objednáte službu O2 Cyber Guard. Dle potřeby vyberete mobil, notebook, server, a počty kusů. Po odeslaní objednávky Vám dorazí uvítací email od noreply@info.bitdefender.com s podrobnými instrukcemi pro přístup do GravityZone – odkaz na video ZDE.

Jsou zařízení chráněna ihned po instalaci?

Zařízení jsou chráněna po nainstalování zvolené bezpečnostní politiky a po její distribuci na koncová zařízení.

Mohu měnit nastavení bezpečnostních politik u služby O2 Cyber Guard?

Ano, po založení tenantu společnosti v GravityZone se jako výchozí automaticky nastaví doporučená politika „Best practice“. Tuto politiku nelze měnit. Správce si ale může nastavit svou vlastní politiku (doporučujeme klonem) a vybrat ji jako výchozí. Pokud tak učiní, doporučená politika „Best practice“ mu automaticky zmizí.

Jak hromadně odeslat instalační balíčky na všechna firemní koncová zařízení?

K hromadnému odeslání instalačních balíčků slouží funkce Relay, která vytvoří z jednoho koncového zařízení „komunikační bod“ v interní síti. 

Relay si nastavíte při vytváření instalačního balíčku. Doporučujeme nastavit jej na vlastním zařízení, nebo na zařízení, které máte plně pod kontrolou.

Bitdefender

Aby Relay našel ostatní koncová zařízení v interní síti, musí být v Pravidlech v záložce Relay zaškrtnuto „Automatické zjišťování koncových bodů“. 

Relay

Zjištěné koncové body se následně zobrazí v Síti. 

Obrázek

Přes tlačítko Úlohy je možné nainstalovat na koncové body v interní síti požadovanou ochranu.

 Obrázek

Jak můžu monitorovat celkové "zdraví" koncových zařízení?

Správce vidí celkové zdraví koncových zařízení v dashboardu GravityZone. Zde je možné sledovat závažnost chyb, které správce může dle vlastní volby u uživatelů urgovat nebo naopak ignorovat, pokud uvedené chyby nejsou v souladu s bezpečnostní směrnicí.

Jak postupovat v případě, že jsou blokovány aplikace nebo webové stránky, které dříve fungovaly?

Přímo v portálu GravityZone můžete využít funkci „whitelisting“, pomocí které určíte konkrétní aplikace nebo webové stránky, jež chcete povolit v souladu s Vaší bezpečnostní směrnicí.

Mohu sledovat polohu mobilního zařízení?

Sledování polohy se používá při vzniku bezpečnostní události. Poloha je pak zalogovaná u této události. Pokud byste vyžadovali sledovat polohu při běžném používání, doporučujeme dokoupit službu MDM (Mobile Device Management).

Je možné získávat notifikace o nových bezpečnostních událostech?

Ano, je to možné, notifikace si nastavíte přímo v portálu GravityZone (zvoneček v pravém rohu).

Pokud si vyměním mobilní zařízení, zůstane mi po přihlášení aktivní ochrana nového zařízení?

Ne, ochrana se vztahuje na konkrétní typ koncového zařízení. Na další zařízení není potřeba dokupovat novou licenci, je ale důležité nainstalovat aplikaci znovu.

Může uživatel s právy administrátora odinstalovat ochranu z koncového zařízení?

Instalační balíčky je možné před odstraněním chránit heslem. Odinstalování pak může provést správce, který toto heslo zná. Tento proces doporučuje O2 nastavením v GravityZone.

Časté dotazy k službě Cyber Guard Premium

Jaké jazyky podporuje FortiEMS a FortiClient?

Angličtina, Francouzština, Němčina, Španělština, Portugalština (brazilská), Ruština, Čínština, Japonština, Korejština, Italština, Turečtina (Osmanská), Čeština, Polština, Holandština, Švédština, Dánština.

Jak použiju jiný jazyk u O2 Cyber Guard Premium?

FortiClient se přizpůsobí systémovému nastavení.

Jakou verzi FortiClienta si musím pro službu stáhnout?

Jedná se o verzi FortiEMS ZTNA/EPP. Vždy je dostupná nejaktuálnější verze.

Kde službu konfiguruji?

Konfigurace může probíhat jak v zařízeních FortiGate, tak i v prostředí FortiEMS.