Jak řešit problémy s O2 IoT Platformou?

Pokud se do O2 IoT Platformy můžete alespoň přihlásit, využijte v hlavním menu odkaz „Podpora“ (ikona otazníku) a zapište povahu problému. Odtud se nejlépe a nejrychleji dostane váš požadavek ke správným lidem, kteří se vám budou věnovat. 

V případě, že je O2 IoT Platforma nedostupná anebo se nemůžete do O2 IoT Platformy ani přihlásit kontaktujte nás na telefonním čísle +420 800 333 777.

Videonávod na IoT platformu

Časté otázky

Musím pro IoT senzory využívat konektivitu od O2?

Ne, O2 IoT Platforma umí přijímat data z rozličných operátorských i neoperátorských sítí. Je možné připojit senzory i prostřednictvím Wi-Fi, kabelového připojení, LoRa sítí a podobně. Je také možné mít mix těchto konektivit najednou a průběžně je měnit. 

Konektivita od O2 je ovšem doporučenou variantou a kombinace O2 IoT Platformy a O2 M2M platformy přináší celou řadu výhod. 

Musím si k O2 IoT platformě koupit i senzory od O2?

Ne, platforma je v této oblasti hodně otevřená a umožňuje zákazníkům přinést si vlastní IoT čidla a senzory. Vždy je potřeba zkontrolovat kompatibilitu čidel s platformou. Vyžádejte si od obchodního zástupce seznam podporovaných zařízení. V případě zájmu vám IoT senzory rádi nabídneme. 

Jaké SLA standardně na O2 IoT platformu poskytujete?

Standardně poskytujeme SLA 96,5 %. Přesné znění a výpočet je uveden ve smlouvě. V případě zájmu umíme poskytnout i lepší garance dostupnosti formou zákaznického řešení. 

Jaká je minimální délka závazku u služby O2 IoT Platforma?

Minimální délka závazku je 1 rok. Počet aktivních čidel v IoT platformě není stanoven.  

Může být O2 IoT Platforma vícejazyčná?

Ano, O2 IoT Platforma podporuje standardně český a anglický jazyk. Platforma je připravená na doplnění dalších jazyků dle potřeby zákazníka formou jednorázového poplatku. 

Je u IoT platformy povinný aktivační poplatek při zřízení služby nebo aktivaci čidla?

Ne, službu standardně zřizujeme bez aktivačních poplatků. Vstupní poplatky jsou účtovány jen v případě, že provádíme úpravy na míru a v rozsahu požadovaných úprav. 

Jaké úpravy na míru mohu k O2 IoT platformě požadovat?

Může to být:

  • Zakázkový dashboard na míru.
  • Rebranding platformy do vašich firemních barev včetně loga a podobně.
  • Přidání čidla, které není s O2 IoT Platformou standardně kompatibilní.
  • Nadstandardní školení a administrace O2 IoT Platformy.
Kde jsou uchovávána data z IoT platformy?

Data jsou uchovávána v datových centrech v České republice. Služba nevyužívá žádné obecné zahraniční cloudové poskytovatele.