Pokud se do O2 IoT Platformy můžete alespoň přihlásit, využijte v hlavním menu odkaz „Podpora“ (ikona otazníku) a zapište povahu problému. Odtud se nejlépe a nejrychleji dostane váš požadavek ke správným lidem, kteří se vám budou věnovat.
V případě, že je O2 IoT Platforma nedostupná anebo se nemůžete do O2 IoT Platformy ani přihlásit kontaktujte nás na telefonním čísle +420 800 333 777.
Ne, O2 IoT Platforma umí přijímat data z rozličných operátorských i neoperátorských sítí. Je možné připojit senzory i prostřednictvím Wi-Fi, kabelového připojení, LoRa sítí a podobně. Je také možné mít mix těchto konektivit najednou a průběžně je měnit.
Konektivita od O2 je ovšem doporučenou variantou a kombinace O2 IoT Platformy a O2 M2M platformy přináší celou řadu výhod.
Ne, platforma je v této oblasti hodně otevřená a umožňuje zákazníkům přinést si vlastní IoT čidla a senzory. Vždy je potřeba zkontrolovat kompatibilitu čidel s platformou. Vyžádejte si od obchodního zástupce seznam podporovaných zařízení. V případě zájmu vám IoT senzory rádi nabídneme.
Standardně poskytujeme SLA 96,5 %. Přesné znění a výpočet je uveden ve smlouvě. V případě zájmu umíme poskytnout i lepší garance dostupnosti formou zákaznického řešení.
Minimální délka závazku je 1 rok. Počet aktivních čidel v IoT platformě není stanoven.
Ano, O2 IoT Platforma podporuje standardně český a anglický jazyk. Platforma je připravená na doplnění dalších jazyků dle potřeby zákazníka formou jednorázového poplatku.
Ne, službu standardně zřizujeme bez aktivačních poplatků. Vstupní poplatky jsou účtovány jen v případě, že provádíme úpravy na míru a v rozsahu požadovaných úprav.
Může to být:
Data jsou uchovávána v datových centrech v České republice. Služba nevyužívá žádné obecné zahraniční cloudové poskytovatele.