Moje O2 – registrace a heslo

Pokud si objednáváte O2 služby nebo zařízení poprvé, bude potřeba, abyste se nejdřív zaregistrovali do Moje O2. Najdete tu přehled svých služeb a zařízení a souvisejících dokumentů.

Chybějící registrace zákazníka –⁠ podnikatelé
  • Pokud si na webu O2 objednáváte služby, vyzveme vás k registraci do Moje O2 přímo v průběhu objednávky. Budete k tomu potřebovat kontaktní údaje a e-mail, kterým se později do Moje O2 budete přihlašovat.
  • Na úplném začátku vám na něj pošleme registrační link. Po kliknutí na něj zadáte a potvrdíte heslo - a tím bude vaše registrace do Moje O2 hotová.
  • Pokud jste e-mail v minulosti neuvedli a budete ho chtít dodatečně přidat, rádi vám pomůžeme v kterékoliv O2 Prodejně. Stačí přijít s dokladem totožnosti a údaje doplnit.
Registrace do Moje O2 –⁠ firmy
  • Pokud se chystáte využít O2 služby poprvé, budete potřebovat registraci do Moje O2. Najdete tu přehled o všech svých službách i zařízeních a potřebnou dokumentaci.    
  • Do Moje O2 se zaregistrujete vyplněním formuláře pro zavedení tzv. Primární kontaktní osoby. Vyplníte tu jméno a příjmení nové primární kontaktní osoby, telefonní spojení a kontaktní e-mail. Formulář vám předá obchodní zástupce O2.
Dokončení registrace v Moje O2
  • Registraci dokončíte kliknutím na registrační odkaz v e-mailu a zadáním hesla.
  • Registrační link platí 72 hodin, proto s dokončením registrace nečekejte.
  • Pokud by ale platnost registračního linku přece jen vypršela, nic se neděje. Stačí zavolat na linku *77 (z mobilu) nebo 800 111 777 (z pevné linky) a my vám pošleme nový odkaz.
  • Bez dokončené registrace se do Moje O2 nepřihlásíte.
Zapomenuté heslo (reset hesla)
  1. Vyhledejte webovou stránku Moje O2: www.moje.o2.cz a na přihlašovací stránce klikněte na „Nedaří se mi přihlásit.“
  2. Vyplňte e-mail, kterým se do portálu Moje O2 přihlašujete, a klikněte na „Pokračovat.“
  3. Na uvedený e-mail obdržíte odkaz pro obnovení hesla. Poté budete vyzváni k zadání nového přihlašovacího hesla.
Zapomenutá e-mailová adresa

Nepamatujete si e-mailovou adresu a heslo pro přihlášení? 

  • Zavolejte na bezplatnou linku 800 111 777, náš specialista s vámi po ověření požadavek dořeší. 
  • Pokud jste zapomněli heslo, na stránce výše najdete návod, jak ho snadno obnovit.
Registrace a fungování služby O2 TV
  • Pro korektní fungování služby O2 TV včetně její mobilní verze, je nutné mít dokončenou registraci do Moje O2. 
  • Pokud se do Moje O2 registrujete nově, O2 TV spustíte nejdřív za 4 hodiny od registrace. Týká se to webové verze, připojení přes set-top box,, televizní i mobilní aplikace. 
Změna e-mailu u primárního správce

Pokud jste primární správce a potřebujete změnit e-mail, ochotně vám pomůže obchodní zástupce nebo kolegové v kteréhokoliv O2 Prodejně.

Změna e-mailu u kontaktní osoby
  • Pokud kontaktní osoba (to znamená kdokoliv mimo primárního správce) zapomene e-mail nebo ho chce změnit, je potřeba kontaktovat primárního správce.
  • Primární správce musí nový e-mail kontaktní osoby zadat do Moje O2.