Moje O2 – registrace a heslo

Pokud si objednáváte O2 služby nebo zařízení poprvé, vyzveme vás k registraci do samoobsluhy Moje O2, kde budete mít veškerý přehled o svých službách i zařízeních a k nim potřebné dokumentace.

Chybějící registrace zákazníka –⁠ podnikatelé
  • Pokud si objednáte O2 služby z našich stránek, vyzveme vás k registraci do Moje O2 přímo v průběhu objednávky. K registraci budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, který budete používat k přihlašování do Moje O2.
  • Na daný e-mail vám zašleme registrační link a po potvrzení a zadání hesla dojde k registraci do Moje O2.
  • Pokud jste e-mail v minulosti neuvedl/a a dodatečně budete chtít e-mail přidat, je potřeba dojít na zákaznickou prodejnu, kde s vámi po předložení dokladu totožnosti údaje doplní.
Registrace do Moje O2 –⁠ firmy
  • Pokud budete využívat O2 služby poprvé, bude potřeba provést registraci do samoobsluhy Moje O2, kde budete mít veškerý přehled o svých službách i zařízeních a k nim potřebné dokumentace.    
  • Prvotní registrace do Moje O2 probíhá na základě vyplněného formuláře pro zavedení tzv. Primární kontaktní osoby. Formulář zajišťuje obchodní zástupce O2. Do žádosti je nutné vyplnit jméno a příjmení nové primární kontaktní osoby, telefonní spojení a kontaktní e-mail.
Dokončení registrace v Moje O2
  • Registraci dokončíte kliknutím na registrační odkaz v e-mailu a zadáním hesla.
  • Platnost registračního linku je 72 hodin, proto s dokončením registrace nečekejte.
  • Pokud vám vypršela platnost registračního linku, nic se neděje. Je však potřeba zavolat na linku *77 z mobilu nebo 800 111 777 z pevné linky. Naši specialisté vám pošlou nový odkaz.
  • Pokud nebudete mít dokončenou registraci, nebudete se moci přihlásit do Moje O2.
Zapomenuté heslo (reset hesla)

Zapomenuté heslo snadno obnovíte volbou Nedaří se vám přihlásit? pod přihlašovacím oknem.

 

Heslo a jeho nastavení

  • Při registraci je potřeba si nastavit heslo, kterým se chcete do Moje O2 přihlašovat. 
  • Heslo musí mít alespoň 6 znaků, jedno malé písmeno, jedno velké písmeno a jedno číslo.
Zapomenutá e-mailová adresa
  • V případě, že si nepamatujete svou e-mailovou adresu a heslo pro přihlášení, zavolejte k nám na linku 800 111 777, kde s vámi specialista po ověření požadavek dořeší. Na základe identifikace vám mohou následně e-mail sdělit.
  • Pokud jste zapomněl/a heslo, je možné si ho dle návodu výše obnovit.
Registrace a fungování služby O2 TV
  • Pro korektní fungování služby O2 TV, včetně mobilní verze, je nutné, abyste dokončili registraci v Moje O2. 
  • Při vytvoření nového přístupu do Moje O2, budete moci využívat služby O2 TV po přihlášení (tedy webovou verzi, připojení přes STB, televizní i mobilní app) nejdříve za 4 hodiny od registrace.
     
Změna e-mailu u primárního správce

Pokud potřebujete, jako primární správce, změnit e-mail, je potřeba dojít na jakoukoliv zákaznickou prodejnu, případně kontaktovat vašeho obchodního zástupce O2.

Změna e-mailu u kontaktní osoby
  • Pokud kontaktní osoba (všechny jiné role než primární správce) zapomněla e-mail nebo ho potřebuje změnit, je potřeba kontaktovat primárního správce.
  • Primární správce musí nový e-mail kontaktní osoby zadat do Moje O2.