Pokud si objednáváte O2 služby nebo zařízení poprvé, vyzveme vás k registraci do samoobsluhy Moje O2, kde budete mít veškerý přehled o svých službách i zařízeních a k nim potřebné dokumentace.
Pokud si objednáte O2 služby z našich stránek, vyzveme vás k registraci do Moje O2 přímo v průběhu objednávky. K registraci budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, který budete používat k přihlašování do Moje O2.
Na daný e-mail vám zašleme registrační link a po potvrzení a zadání hesla dojde k registraci do Moje O2.
Pokud jste e-mail v minulosti neuvedl/a a dodatečně budete chtít e-mail přidat, je potřeba dojít na zákaznickou prodejnu, kde s vámi po předložení dokladu totožnosti údaje doplní.
Pokud budete využívat O2 služby poprvé, bude potřeba provést registraci do samoobsluhy Moje O2, kde budete mít veškerý přehled o svých službách i zařízeních a k nim potřebné dokumentace.
Prvotní registrace do Moje O2 probíhá na základě vyplněného formuláře pro zavedení tzv. Primární kontaktní osoby. Formulář zajišťuje obchodní zástupce O2. Do žádosti je nutné vyplnit jméno a příjmení nové primární kontaktní osoby, telefonní spojení a kontaktní e-mail.
Registraci dokončíte kliknutím na registrační odkaz v e-mailu a zadáním hesla.
Platnost registračního linku je 72 hodin, proto s dokončením registrace nečekejte.
Pokud vám vypršela platnost registračního linku, nic se neděje. Je však potřeba zavolat na linku *77 z mobilu nebo 800 111 777 z pevné linky. Naši specialisté vám pošlou nový odkaz.
Pokud nebudete mít dokončenou registraci, nebudete se moci přihlásit do Moje O2.
V případě, že si nepamatujete svou e-mailovou adresu a heslo pro přihlášení, zavolejte k nám na linku 800 111 777, kde s vámi specialista po ověření požadavek dořeší. Na základe identifikace vám mohou následně e-mail sdělit.
Pokud jste zapomněl/a heslo, je možné si ho dle návodu výše obnovit.
Pro korektní fungování služby O2 TV, včetně mobilní verze, je nutné, abyste dokončili registraci v Moje O2.
Při vytvoření nového přístupu do Moje O2, budete moci využívat služby O2 TV po přihlášení (tedy webovou verzi, připojení přes STB, televizní i mobilní app) nejdříve za 4 hodiny od registrace.
Pokud potřebujete, jako primární správce, změnit e-mail, je potřeba dojít na jakoukoliv zákaznickou prodejnu, případně kontaktovat vašeho obchodního zástupce O2.