Moje O₂
Přejít do Moje O₂
Co umí Moje O₂
Zkontrolovat vyúčtování
Stav a dobití kreditu
Přikoupit data navíc
Stáhnout mobilní aplikaci
MENU
Osobní
Podnikatelé a firmy
Hledat
Košík
Moje O₂
O₂ Spolu
Tarify
Internet
Oneplay
Telefony a zařízení
Podpora
Sledovat Oneplay
O₂ Knihovna
Osobní
Podnikatelé a firmy
Zavřít
MENU
Domů
Podpora
Moje O2 pro firmy
Tarif a doplňkové služby
Tarif a doplňkové služby v Moje O2
Na úvodním dashboardu vyhledejte telefonní číslo a proklikněte se do jeho detailu.
Návod
Jako první uvidíte stav čerpání datového limitu a případného roamingového balíčku.
Následují informace o tarifu a jeho cena. Zde můžete případně změnit tarif.
Dále uvidíte informace o SIM kartě a PUK kód.
Následují informace o roamingu a doplňkových službách, jako je stop limit nebo IP adresa.
V sekci blokace si můžete zablokovat data v zahraničí, Premium SMS, MMS a další služby.
Pod záložkou nastavení naleznete možnosti hlasové schránky, přesměrování nebo zmeškané hovory.
Pokud je informace dostupná, zobrazíme vám zařízení, které SIM karta využívá.
Následuje přehled objednávek spojených s konkrétním telefonním číslem.
A jako poslední se vám nabídnou možnosti převodu telefonního čísla.
Nenašli jste, co jste hledali?
Moje O2 pro firmy
O2 PROfi
Internet Business
Barevné linky
Cloudová řešení
Zálohování dat
Kybernetická bezpečnost
Office 365
Car Control
Ceníky a dokumenty
Hlavní stránka Podpory
Potřebujete poradit?
Napište nám
Aplikace Moje O2
Online chat (8:00 - 19:00)
Datová schránka (ID d79ch2h)
Stavte se osobně
Najít nejbližší prodejnu