Telefony a zařízení na firemnitelefony.cz

Přehled nejčastějších dotazů k nákupu telefonů a zařízení pro firmy

Jaký je rozdíl mezi Rezervací na prodejně a Doručením na O2 prodejnu

Rezervace na prodejně je nejrychlejší variantou vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 prodejny. K vyzvednutí je proto k dispozici hned.

Hned, jak pro vás zásilku připravíme k vyzvednutí, pošleme vám SMS zprávu nebo e-mail. Na prodejně na vás zboží počká dva dny. Pokud víte, že si zboží nestihnete v dané lhůtě vyzvednout, ozvěte se přímo konkrétní O2 prodejně a na prodloužení lhůty se s nimi domluvte.

Pokud vaše objednávka obsahuje SIM kartu, aktivujete vám ji hned, jak vám zásilku předáme.

Při doručení na prodejnu O2 si objednáváte zboží z našeho skladu. Pokud objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne.

Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS zprávu nebo e-mail. Na prodejně na vás zboží počká sedm kalendářních dní

Co je zrychlená aktivace SIM a odložená výměna SIM

Pokud si objednáte novou službu, jejíž součástí je i SIM karta, aktivujeme vám tuto SIM už ve chvíli, kdy zásilku předáváme kurýrovi k doručení. Službu tak můžete začít používat hned po převzetí zásilky.

V případě, že si SIM měníte, můžete si sami vybrat, kdy máme SIM aktivovat. Zapnout ji můžete i hned po expedici balíčku SIM z našeho skladu. Od toho okamžiku ale nebude možné z původní SIM přijímat ani odesílat hovory.

Jak potvrdíte převzetí zásilky se SIM

Po odeslání zásilky se SIM potřebujeme mít jistotu, že se k vám opravdu dostala. Na stránkách www.firemnitelefony.cz vám proto zobrazíme informaci o doručení zásilky, kterou od vás budeme potřebovat potvrdit (případně rozporovat).

Pokud nám doručení SIM nepotvrdíte, zavoláme vám a převzetí s vámi ověříme.