Úvod

  • Zpráva nezávislého auditora
  • Rozhovor s předsedou představenstva Luisem Antoniem...
  • Vybrané finanční a provozní ukazatele
  • Kalendář klíčových událostí roku 2011

01
O skupině Telefonica

  • O skupině Telefónica - úvod

02
Zpráva představenstva o podnikatelské činnosti

  • Skupina Telefónica Czech Republic
  • Telekomunikační trh v České republice
  • Rezidentní segment
  • Podnikatelé a firmy
  • Korporace a veřejná správa
  • Národní a mezinárodní služby velkoprodeje
  • Platební služby
  • Komentované finanční výsledky

03
Společenská odpovědnost (CSR)

  • Společenská odpovědnost (CSR) – úvod
  • Etické zásady podnikání
  • Působení na trhu a chování k zákazníkům
  • Péče o zaměstnance a pracovní prostředí
  • Péče o životní prostředí
  • Podpora veřejně prospěšných aktivit

04
Správa a řízení společnosti

  • Správa a řízení skupiny Telefónica Czech Republic
  • Dceřiné a přidružené společnosti a další...
  • Organizační struktura společnosti Telefónica CR
  • Správní orgány společnosti
  • Představenstvo společnosti
  • Výkonné řízení společnosti
  • Zpráva dozorčí rady společnosti
  • Dozorčí rada společnosti
  • Výbor pro audit společnosti
  • Principy odměňování osob s řídící pravomocí...
  • Ostatní informace týkající se osob s řídící...
  • Prohlášení společnosti Telefónica CR o míře...
  • Informace týkající se záležitostí podle § 118...

05
Konsolidovaná účetní závěrka

  • Konsolidovaná účetní závěrka – úvod

06
Účetní závěrka

  • Účetní závěrka – úvod

07
Ostatní informace pro akcionáře a investory

  • Ostatní informace pro akcionáře a investory

Podnikatelé a firmy

V segmentu malých a středních firem byl v roce 2011 zaveden nový obslužný model založený na diferencované péči podle velikosti zákazníka.

Rovněž vznikl nový prodejní kanál se zaměřením na péči a retenci, díky kterému se podařilo zastavit odliv zákazníků ke konkurenci. Zákazník se nyní spojí přímo s operátorem, ve vybraných prodejnách byla zřízena speciální prodejní místa s vyškolenými specialisty pro firemní klientelu.

Tyto změny jsou dle výsledků průzkumů, které společnost pravidelné provádí, pozitivně vnímány a vedly ke zvýšení zákaznické spokojenosti s péčí.

Internet

V roce 2011 byla spuštěna technologie VDSL umožňující rychlejší datový přenos (Very High Speed DSL). Kampaň s motivem běžce probíhala pouze na lokální úrovni (tzn. v GEO lokalitách), díky čemuž je možné lépe cílit na potenciální zákazníky a komunikovat nabízené produkty. GEO lokality pro segment malých a středních firem jsou odlišné pro field force kanály, zatímco pro prodejny a franšízy jsou stejné jako v rezidentním segmentu.

Pevné linky

V oblasti pevných linek probíhaly stejné aktivity jako v segmentu rezidentních zákazníků. Tradiční fixní linky HTS a ISDN nebyly komunikací příliš podporovány. Pouze internetová telefonie (tzv. VoIP) byla společně s technologií VDSL v rámci balíčku Neomezená linka a xDSL komunikována za zvýhodněnou cenu. V prosinci 2011 byla spuštěna testovací pilotní kampaň na samoinstalační balíček pro variantu služby O2 Neomezená linka bez virtuální ústředny.

Mobilní služby

V průběhu celého roku 2011 probíhala kampaň k tarifní řadě O2 Podnikání, ve které se objevila dvojice postav Lucka a Martin. Lucka jako zástupce Telefónica CR a Martin jako podnikatel využívající služby společnosti. Kampaň byla úspěšná a počet zákazníků této tarifní řady stoupl v průběhu roku dvojnásobně – na více než 20 000.

Většinu nabídek rezidentního segmentu mohli využít i zákazníci spadající do malých a středních firem, ať už to byly zvýhodněné chytré telefony v kombinaci s internetem v mobilu, nebo vánoční kampaň 2x více volných minut. Obě výše zmíněné tarifní výhody byly platné nejen pro tarify z řady O2 Neon, ale i pro tarify O2 Podnikání.