Chci vidět vyúčtování

Podívejte se na své vyúčtování pohodlně v internetové samoobsluze Moje O2, v mobilní aplikaci Moje O2 nebo si nastavte pravidelné zasílání PDF faktury e-mailem a oznámení SMS zprávou.

Moje O2

Podívejte se na vyúčtování za posledních 18 měsíců ukládané v internetové samoobsluze Moje O2. Najdete zde i ostatní typy dokladů, jako jsou dobropisy, depozity, nebo smluvní pokuty. 

Aplikace Moje O2

Na vyúčtování se snadno podíváte i v mobilní aplikaci Moje O2. Budete tak mít vše vždy při ruce. A to nejen vyúčtování, ale i praktické nastavení O2 služeb kdykoli a kdekoli.

PDF e-mailem

Když nám dáte svoji
e-mailovou adresu, můžeme vám vyúčtování každý měsíc posílat až na 5 e-mailů. Je to zdarma a vyúčtování doručíme v podobě pdf. 

Info SMS o novém vyúčtování – vždy, když vám vystavíme nové vyúčtování, můžeme vám o tom dát vědět SMS zprávou nebo e-mailem. Zpráva obsahuje vše podstatné, co potřebujete k zaplacení vyúčtování: částku, číslo účtu, variabilní symbol i datum splatnosti. Služba je zdarma a zapnete ji v nastavení vyúčtování v Moje O2.

Mohlo by vás zajímat

Nepřišlo vám vyúčtování

Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v internetové samoobsluze Moje O2. Vyúčtování jsou tam ve formátu PDF i v on-line podobě. Dokumenty, které budete potřebovat, si můžete vytisknout nebo třeba uložit do počítače. Zjistíte zde, zda je také některá vaše faktura po splatnosti.

Moje O2 si také můžete zkontrolovat, jestli máte pro zasílání vyúčtování uloženou správnou e-mailovou adresu. Klikněte na Vyúčtování a potom na Nastavit vyúčtování a Zasílání emailem. Pokud adresa správná není, kliknutím na křížek ji zrušíte a do políčka níže přidáte novou adresu.

Pokud nemáte Moje O2 propojené s e-mailem, je možné si vyžádat za poplatek dle aktuálního ceníku opis vyúčtování na zákaznické lince O2, případně si Moje O2 aktivovat v jakékoli prodejně O2.

Neznáte heslo do Moje O2 nebo O2 ID? Nedaří se vám přihlásit?
  • Zapomenuté heslo snadno obnovíte volbou Nedaří se vám přihlásit? pod přihlašovacím oknem.
  • Pokud nemáte Moje O2 propojené s e-mailem, je nutné dorazit na jakoukoli naši prodejnu a propojení aktivovat. E-mail je pro přihlašování do Moje O2 nutný. V případě absence e-mailu je možné zasílat pouze tištěné vyúčtování za 29 Kč.

O2 ID je zpravidla e-mailová adresa, kterou jste si volili při aktivaci služeb od O2.

Jak v Moje O2 nastavit způsob zasílání vyúčtování?

Vše snadno nastavíte v sekci Vyúčtování/Nastavení vyúčtování (Případně vybrat plátce, na kterého změnu požadujete) /Zasílání vyúčtování a následnou volbou způsobu zasílání vyúčtování (e-mail, SMS, pošta).

Lze nastavit e-mail i SMS zároveň – viz obrázek.

vyuctovani

Tištěné do schránky

Vyúčtování vám rádi pošleme i v papírové podobě poštou přímo do schránky. Tuto možnost si nastavíte v Moje O2. Každé vyúčtování, které vám každý měsíc pošleme v tištěné podobě na uvedenou adresu, je zpoplatněno dle aktuálního ceníku. Tištěné vyúčtování si můžete nastavit přímo v Moje O2 volbou Nastavit vyúčtování/Zasílání vyúčtování/Zasílání poštou/Aktivovat.

vyuctovani_postou

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies