Moje O2 – registrace a heslo

Chybějící registrace zákazníka nebo zapomenutá e-mailová adresa (O2 ID)

  • Pokud ještě nemáte vytvořenou registraci do Moje O2, nebo jste zapomněli e-mail kterým jste se přihlašovali, využijte návod níže, díky kterému budete moci Moje O2 využívat.
  • Pokud potřebujete změnit e-mailovou adresu, kterou pro přihlášení do Moje O2 využíváte, učiňte tak přímo v aplikaci Moje O2.
  • V případě potíží Vám s registrací rádi pomůžeme v některé z našich  O2 Prodejen
  1. Na přihlašovací obrazovce do Moje O2 zvolte cestu „Nedaří se mi přihlásit“ pod přihlašovacími poli

    Moje O2

  2. Na další obrazovce zvolte druhou záložku „Nepamatuji si přihlašovací e-mail“

    Moje O2

  3. A dále postupujte podle pokynů na obrazovce

    Moje O2

Dokončení registrace v Moje O2

  • Registraci dokončíte kliknutím na registrační odkaz v e-mailu a zadáním hesla.
  • Registrační link platí jen 72 hodin, proto s dokončením registrace nečekejte.
  • Pokud by vám ale vypršel, nic se neděje. Ozvěte se nám do chatu a O2 Guru vám pošle nový odkaz. Nebo si zavolejte na linku 800 02 02 02, kde s vámi požadavek vyřeší. 
  • Bez dokončené registrace se do Moje O2 nepřihlásíte. 

Zapomenuté heslo (reset hesla)

Podívejte se, jak obnovíte zapomenuté heslo.

  1. Klikněte na tlačítko „Nedaří se mi přihlásit“ pod přihlašovacím oknem

    Moje O2

  2. Zadejte svůj e-mail

    Vyplnění e-mailu

    Po jeho zadání se objeví tato hláška.
    Podívejte se do e-mailu

  3. Podívejte se do uvedeného e-mailu a klikněte na tlačítko pro nastavení nového hesla

    Klikněte na tlačítko pro nastavení hesla

  4. Nastavte nové heslo

    Nové heslo

    Co má heslo splňovat

    • Při registraci je potřeba si nastavit heslo, kterým se budete do Moje O2 přihlašovat.
    • Heslo musí mít aspoň 6 znaků, jedno malé písmeno, jedno velké písmeno a jedno číslo.
  5. Zadejte kód, který obdržíte v SMS

    Z bezpečnostních důvodů vám zašleme SMS s OTP kódem, abychom měli jistotu, že se heslo nepokouší změnit někdo cizí.

    OTP kód

Registrace a fungování služby O2 TV

  • Pro korektní fungování O2 TV včetně její mobilní verze je nutné mít dokončenou registraci v Moje O2. 
  • Pokud vytváříte do Moje O2 nový přístup, pamatujte prosím, že do O2 TV bude možné se přihlásit nejdřív 4 hodiny od registrace. Týká se to všech jejích verzí od webu, připojení přes STB, televizní i mobilní app).

Změna e-mailu u primárního správce

Pokud jste primární správce, můžete si změnit e-mail pomocí digitální identifikace viz návod výše. Případně navštivte kteroukoliv z O2 Prodejen

Změna e-mailu u kontaktní osoby

  • Pokud kontaktní osoba (všechny jiné role než primární správce) zapomene e-mail nebo ho potřebuje změnit, je potřeba ozvat se primárnímu správci.
  • Primární správce musí nový e-mail kontaktní osoby zadat do Moje O2.
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek