Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázové telefonické nabídky našich služeb pro vaši lokalitu. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů. Pokud nechcete vyplnit své telefonní číslo, můžete se obrátit na zákaznickou linku.
Vyberte si z nabídky tarifů Internetu PRO
Optický až 2000 Mb/s
MAX až 250 Mb/s
V cenách jsou započítané akční slevy platné při sjednání nové služby. Více v ceníku služeb pro podnikatele a firmy.
Všechny tarify jsou bez závazku
Zvýšená servisní podpora pro rychlé řešení problémů
Garance dostupnosti připojení 99 % času
-
Maximální zabezpečení s O₂ Security PRO
-
Rychlé a stabilní připojení
-
Oneplay k Internetu jako bonus
Jak si objednat O₂ Internet PRO
Objednání internetu do kanceláře je jednodušší, než si myslíte. Internet vám poběží hned po instalaci. Jak na to?
-
Ověřte dostupnost
Zadejte adresu, na které chcete zřídit internetové připojení. My okamžitě ověříme dostupnost a ukážeme vám nabídku.
Ověřit dostupnost -
Objednejte tarif i zařízení
Vyberte tarif z nabídky a objednejte si ho online. Přidat k němu můžete i vybrané zařízení. Nejste si jistí výběrem? Rádi vám poradíme (CMB)
-
Zvolte úroveň zabezpečení
Nastavený máte základní Profil 1. Úroveň zabezpečení si můžete zadarmo změnit v Moje O₂.
Informace o úrovních zabezpečení -
Vyberte si termín zapojení
Termín zapojení vám telefonicky potvrdíme. Náš technik se o všechno postará. Doveze vybrané zařízení a internet zprovozní a nastaví.
O₂ Smart Box zajistí Wi-Fi připojení do kanceláře
O₂ Smart Box s funkcí Inteligentní Wi‑Fi průběžně vylepšuje pokrytí signálem a postará se o vysokou rychlost přenosu dat bez kolísání výkonu. Když k němu připojíte ještě O₂ Smart Box Optic + Booster, snadno vytvoříte Mesh síť a Wi‑Fi signálem pokryjete třeba celé patro kancelářské budovy nebo rozsáhlé prostory vašeho provozu.
Nevíte si rady s výběrem internetu?
Zanechte nám číslo a my vám poradíme.
Podrobné informace O₂ Internet PRO
Potřebuju k internetu modem?
Ano, pro funkční internet potřebujete modem. Na všechny naše modemy máte pětiletou záruku a po zaplacení vám zůstávají.
Modem už mám, můžu ho použít?
Svůj současný modem můžete použít, pokud splňuje standard DSL2. Pro nejlepší zážitek doporučujeme k bezdrátovému internetu O₂ 5G Box a k pevnému nebo optickému internetu O₂ Smart Box. Pro optický tarif s rychlostí 2000 Mb/s budete potřebovat Optic Box. Všechny modemy zvládnou připojit až 10× víc zařízení než běžný modem.
Jak bude probíhat změna poskytovatele? Nezůstanu bez internetu?
Výpadku služeb se nemusíte bát. Převod k nám proběhne plynule. Všechno, co budete potřebovat k převodu internetu, najdete tady.
Můžu si změnit rychlost internetu?
Ano. Pokud máte na dané adrese dostupnou vyšší nebo nižší rychlost, můžete tarif kdykoliv změnit. Požadavek vyřešíte jednoduše na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.
Co obsahuje Oneplay k Internetu?
Ke svému internetovému tarifu dostanete Oneplay k Internetu se 42 televizními kanály. Těšit se můžete na oblíbené stanice České televize, Novy, Primy nebo Barrandova. Nechybí ani filmové, dětské a dokumentární kanály. Každý měsíc se můžete podívat na 5 titulů z videotéky filmů a seriálů Oneplay. A prvních 7 dní získáte vybraný obsah z vyššího plánu na vyzkoušení.
Co dělat v případě nespokojenosti?
Řekněte nám, co je špatně. Zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku (800 02 02 02) nebo se stavte v kterékoliv O₂ Prodejně. Společně najdeme řešení, které bude vašim potřebám vyhovovat líp. Pokud jste definitivně rozhodnutí pro odchod, i tehdy jsme tu pro vás. Odejít je snadné. Abyste nemuseli nic hledat, tady najdete postup, jak službu zrušit.
Co je to O₂ Security PRO?
O₂ Security PRO je služba, která zabezpečuje vaše internetové připojení.
Před čím mě O₂ Security PRO chrání?
Před bezpečnostními hrozbami jako jsou viry, spyware, trojští koně, phishing. Zabrání přístupu k doménám obsahujícím nebo šířícím malware. U vyšších bezpečnostních profilů zajistí i blokaci obsahu pro dospělé nebo her.
Ochrání všechna připojená zařízení – telefony, počítače i ostatní firemní zařízení.
Jak funguje O₂ Security PRO?
Zablokuje vstup na stránky, které mohou obsahovat zavirovaný obsah - kód, soubor nebo aplikaci.
Musím O₂ Security PRO aktualizovat?
Ne. O₂ to udělá za vás, o nic se nemusíte starat.
Jak můžu vypnout či znovu zapnout SMS a e-mailové notifikace o zachycené hrozbě?
- Přihlaste se do Moje O₂ a otevřete si přehled služeb.
- Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
- Klikněte na tlačítko Změnit úroveň zabezpečení.
- Pro vypnutí ve volbě Notifikovat incidenty odklikněte nastavení.
- Pak klikněte na dokončit změnovou Objednávku.
Nabízíme čtyři úrovně zabezpečení. Při objednání tarifu máte výchozí Profil 1. Úroveň zabezpečení si můžete v Moje O₂ zadarmo změnit tak, jak potřebujete.
Úrovně zabezpečení
- Profil 0
Pokud nastavíte Profil 0, zabezpečení se vypne. - Profil 1
Blokuje přístup na nebezpečné stránky (DNS filtr). - Profil 2
Blokuje malware (škodlivé programy), škodlivý provoz ohrožující vaše zařízení, přístup na nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika jako jsou nežádoucí reklamy, sledovací prvky, nebo nešifrované spojení. - Profil 3
Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení dat např. torrenty. Řídí vytíženost připojení. - Profil 4
Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení, např. torrenty.
Dále blokuje obsah pro věkovou skupinu 18+ (pornografie, hazard a online hry) a zahrnuje zabezpečení proti přetížení připojení.
* U tarifů řady Internet Kabelový PRO je dostupná pouze úroveň zabezpečení Profil 0 a Profil 1.
Jak změnit úroveň zabezpečení?
- Přihlaste se do Moje O₂ a otevřete si přehled služeb.
- Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
- Klikněte na tlačítko "Změnit úroveň zabezpečení."
- Zvolte novou úroveň zabezpečení a volbu uložte.
Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O₂ a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:
1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O₂
- Lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O₂ telefonicky, v O₂ Prodejně nebo u zprostředkovatele O₂.
- K přijetí žádosti budeme potřebovat:
- Identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného k rušené službě. Všechny údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem. Pokud došlo k jejímu uzavření před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele nebo v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí).
- Ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo).
- Vámi navrhovaný termín změny (nejdřív uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti).
- Součinnost u navazujících kroků (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou nebo zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, jestli změnu potvrdit, a taky (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny nebo dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě.
2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele
- Nejpozději pracovní den následující po doručení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté.
- Pokud ji odmítne, žádost zrušíme (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU už jinou žádost eviduje).
3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi
- Pokud stávající poskytovatel odpoví, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu žádost potvrdíme nebo zrušíme (v případě, že nedostaneme váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, můžeme žádost zrušit).
- Co nejdřív po doručení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O₂ (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku). V závislosti na výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, pokud není možné službu zřídit.
- V případě, že se liší vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli.
4. Samotná změna
- K aktivaci služby od O₂ dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili.
- K tomu samému dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu.
- Přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nebude delší než jeden pracovní den.
Pokud v důsledku porušení povinností O₂ dojde k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O₂; její výši a způsob uplatnění najdete tady.