Co mám dělat, když je můj modem vadný?

Chcete řešit cokoliv ohledně nesprávně fungujícího modemu či jeho výměny?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu.

Jsme připraveni vám pomoci on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mohlo by vás zajímat

Jak poznám, jestli je můj modem opravdu vadný?

S jistotou může vadu zjistit pouze autorizovaný servis. Váš modem je však pravděpodobně vadný, pokud vykazuje některý z chybových stavů uvedených níže nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O2 Internet HD.

Příklady obecných chybových stavů modemů:

  • Podle kontrolek modem indikuje, že vysílá Wi-Fi síť, ale síť nelze vyhledat na žádném zařízení, nebo se k ní se žádným zařízením nedá připojit.
  • Podle kontrolek modem indikuje, že nevysílá Wi-Fi síť a nereaguje ani zapnutí tlačítkem Wi-Fi.
  • Modem sám opakovaně zapíná a vypíná svou Wi-Fi síť.
  • Vaše zařízení nemají plnou sílu signálu Wi-Fi ani tehdy, když se s modemem nacházejí ve stejné místnosti a mají na něj přímou viditelnost bez překážek.
  • Vaše zařízení se odpojují od Wi-Fi i tehdy, když se s modemem nacházejí ve stejné místnosti a mají na něj přímou viditelnost bez překážek.

Příklady chybových stavů u modemů O2 Smart Box / O2 Smart Box 2:

  • Na displeji Smart Boxu se nic nezobrazuje (je zhasnutý, nebo pouze podsvícený).
  • Na displeji Smart Boxu svítí pouze logo O2.
  • Smart Box se samovolně vypíná a opět zapíná.

Příklady chybových stavů u základních modemů O2:

  • Na modemu svítí kontrolka napájení červenou barvou.
  • Na modemu nesvítí kontrolka napájení. (Upozornění: Modem může být v tomto případě vypnutý tlačítkem nebo může být nesprávně zapojený jeho napájecí adaptér.)
  • Na modemu kontrolka napájení opakovaně zhasíná nebo bliká.
  • Na modemu všechny kontrolky nepřetržitě svítí ihned po připojení napájení modemu.
Jak poznám, jestli je můj modem od O2 v záruce?

Modemy O2 ke službě Internet v pevném místě (tarify Internet HD) prodávané do konce dubna 2021 mají standardní zákonnou záruční lhůtu 2 roky. Na modemy prodávané k Internetu v pevném místě od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky naleznete na o2.cz/prodlouzenazaruka.

Pokud modem objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, naleznete dlaždici se zařízením v samoobsluze Moje O2:

O2 Smart Box dlaždice

Kliknutím na dlaždici zjistíte, jak dlouho modem máte.

Jak mám řešit vadný modem od O2, když je v záruce?

Pokud nemáte ani PROfi Internet HD, ani 5G Internet HD s anténou nebo modemem nainstalovanými technikem O2, vadný modem od O2 reklamujte na kterékoliv prodejně O2.

Vadný modem používám na službě PROfi Internet HD

Pokud máte PROfi Internet HD s modemem od O2, vadné zařízení řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu PROfi O2 Internet HD a využijte možnost objednání návštěvy technika, nebo si návštěvu technika vyžádejte na chatu s O2 Guru technické podpory.

Mám 5G Internet HD s anténou nebo modemem a vadný modem mi zde původně nainstaloval technik O2

Pokud vám 5G internet instaloval technik a máte tedy buď vnější anténu s vnitřním routerem, nebo modem ZTE WF831, vadné zařízení řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu O2 Internet HD a návštěvu technika si vyžádejte na chatu s O2 Guru technické podpory.

Jak probíhá reklamace modemu na prodejně O2?

Na prodejnu O2 s sebou vezměte:

  • Modem,
  • napájecí adaptér modemu,
  • buď záruční list, příjmový doklad, či dodací doklad - pokud však vaše zařízení vidíte na dlaždici ve vašem účtu v Moje O2, tak žádný doklad nebudete potřebovat.

Abyste nebyli bez internetu, na našich prodejnách máme k dispozici zápůjční modemy, které vám rádi půjčíme po dobu vyřizování reklamace vašeho modemu. Pokud si od nás budete chtít modem po dobu reklamace zapůjčit, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000 Kč v případě základního modemu, případně o 2000 Kč za zapůjčení prémiového modemu O2 Smart Box. Při uzavření reklamace nám zápůjční modem vrátíte a my vrátíme zálohu.

Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, vynasnažíme se ji vyřešit co nejrychleji. Budeme vás informovat, až bude vaše reklamace vyřízena.

Jak mám řešit vadný modem od O2, když už není v záruce?

Jestliže váš modem již není v záruce, kontaktujte naše specialisty O2 Guru technické podpory, kteří vám pomohou vybrat nový.

Nabízíte také pozáruční servis modemů od O2?

Pro modemy, které již nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Pro modemy z naší aktuální nabídky můžete možnost zaslání modemu na pozáruční opravu do autorizovaného servisu a cenový odhad takové opravy poptat na kterékoliv prodejně O2.

I tak vám ale doporučíme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.

Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek