S jistotou může vadu zjistit samozřejmě jen autorizovaný servis. Pokud ale váš modem/router vykazuje některý z chybových stavů uvedených níže v textu nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O₂ Internet, bude nejspíš vadný.
Zákonná záruční lhůta je 2 roky. Na modemy/routery zakoupené od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.
Pokud zařízení objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, najdete v Moje O₂ po přihlášení dlaždici se zařízením:
Rozkliknutím dlaždice zjistíte, zda a do kdy se na něj vztahuje prodloužená záruka:
Vadný modem/router od O₂ reklamujte v kterékoliv O₂ Prodejně.
Pokud máte Internet Pro s modemem od O₂, vadné zařízení řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu PRO O₂ Internet a využijte možnost objednání návštěvy technika, nebo si návštěvu technika vyžádejte na chatu s O₂ Guru technické podpory.
Pokud vám 5G internet s vnější anténou s vnitřním routerem, nebo s modemem ZTE WF831 instaloval technik O₂, vadné zařízení řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu O₂ Internet, nebo si návštěvu technika vyžádejte na chatu s O₂ Guru technické podpory.
Pokud vám O₂ Internet s O₂ Optic Boxem instaloval technik, vadné zařízení v záruce řeší technik návštěvou přímo na místě. Diagnostikujte vaši službu O₂ Internet, nebo si návštěvu technika vyžádejte na chatu s O₂ Guru technické podpory.
Do O₂ Prodejny s sebou prosím vezměte:
Abyste nebyli během reklamace bez internetu, rádi vám v O₂ Prodejně půjčíme náhradní modem/router až do vyřízení reklamace toho vašeho. Pokud budete chtít tuto možnost využít, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000 Kč v případě základního modemu, případně o 2000 Kč za zapůjčení prémiového modemu O₂ Smart Box. Až se váš modem/router vrátí ze servisu, přinesete půjčený modem zpátky do prodejny, a my vám zálohu vrátíme.
Upozornění: Možnost zápůjčky modemu/routeru po dobu reklamace závisí na aktuálních skladových zásobách jednotlivých O₂ Prodejen.
Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní. Uděláme ale všechno pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Jakmile budeme mít hotovo, dáme vám vědět.
Ozvěte se našim O₂ Guru, pomůžou vám vybrat nový.
Pro modemy/routery, které už nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Modemy/routery z naší aktuální nabídky můžeme zaslat na pozáruční opravu do autorizovaného servisu. V případě zájmu se zastavte na kterékoliv O₂ Prodejně.
Tip: Doporučujeme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit online s našimi specialisty O₂ Guru.
Jestliže máte podezření, že je s tímto zařízením problém, diagnostikujte vaši službu O₂ Internet.