Platební brána nabízí několik možností platebních metod. Volit můžete mezi platební kartou, ApplePay (tato platební metoda je možná pouze na kompatibilních zařízeních), nebo GooglePay.
Pro platbu platební kartou vás přesměrujeme na zabezpečenou stránku poskytovatele platební brány. Tady vyplníte další požadované informace k vaší kartě (číslo účtu, CVV kód) nebo osobní údaje (jméno, příjmení, e‑mail) vyžadované vydavatelem platební karty (bankou).
Vzor platební brány
Platbu po vyplnění vašich údajů zkontroluje tzv. 3D secure ověření, které předchází případným podvodům. Ověření proběhne přes bankovní aplikaci („klíč“ – KB klíč, George klíč, internetové bankovnictví apod.) nebo off‑line bankovní ověření. ApplePay, GooglePay nebo opakované platby ověření nevyžadují.
Po zaplacení vás přesměrujeme zpět na stránky O2, kde bude čekat potvrzení o úspěšné nebo neúspěšné platbě. Poskytovatel platební brány pošle na vámi uvedený e‑mail potvrzení o platbě, potvrzení v některých případech dostanete i formou SMS.
Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Přeplatek můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nevyužíváte inkaso), nebo si o jeho vrácení můžete zažádat v Moje O2.
Volba ApplePay a GooglePay je dostupná pouze tehdy, jste-li přihlášení ze zařízení, které podporuje tuto platební metodu a ve kterém máte uloženou platební kartu a tuto metodu povolenou.
Svou platbu za vyúčtování můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.
Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu po uplynutí této doby stále nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my už si platbu dohledáme.
Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.
Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tato doba uplynula a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili? ve Vyúčtování.
Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.
Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.
Pokud při dobíjení zašlete kredit omylem na špatné telefonní číslo, zavolejte na zákaznickou linku *11. Pro kontrolu nám nahlaste nesprávně dobité telefonní číslo, datum a čas dobití, částku dobití, způsob dobití a také telefonní číslo, které jste původně chtěli dobít. My všechny údaje vyhodnotíme a pokud bude všechno v pořádku, kredit upravíme.
Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje.
O stavu vaší objednávky vám budeme průběžně posílat e-maily nebo SMS zprávy. Při doručení zboží kurýrem nebo Českou poštou vám dáme vědět také hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace o tom najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.
Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.
O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To je použito vždy, i pokud do portálu vstupujete opakovaně. Data platební karty navíc zadáváte přímo až na platební bráně a pokud se údaje o platební kartě ukládají (pouze v případě automatického dobíjení), pak se ukládají zabezpečeně na straně platební brány ve spolupráci s vaší bankou. Samotný dobíjecí portál vám dá jen vědět, jestli se dobití povedlo, aniž by měl přístup k číslu vaší platební karty.
Pro platby bankovní kartou nebo prostřednictvím služeb ApplePay či GooglePay používáme platební brány společností Barion a GoPay. Na úspěšné dokončení platby tak může mít i vliv to, zda vaši kartu tyto brány akceptují. Platební karta by měla být vydána v EU a musí podporovat ověření přes 3D Secure.
Zkuste jednu z těchto stránek: