Platební brána nabízí několik možností platebních metod. Platební kartu, ApplePay (platební metoda možná jen na kompatibilních zařízeních) nebo GooglePay.
Pro platbu platební kartou vás přesměrujeme na zabezpečenou stránku poskytovatele platební brány. Tady vyplníte další požadované informace ke své kartě (číslo účtu, CVV kód) nebo osobní údaje (jméno, příjmení, e‑mail) vyžadované vydavatelem platební karty (bankou).
Vzor platební brány
Platbu po vyplnění vašich údajů zkontroluje tzv. 3D secure ověření, které předchází případným podvodům. Ověření proběhne přes bankovní aplikaci („klíč“ – KB klíč, George klíč, internetové bankovnictví apod.) nebo off‑line bankovní ověření. ApplePay, GooglePay nebo opakované platby ověření nevyžadují.
Po zaplacení vás přesměrujeme zpět na stránky O2, kde bude čekat potvrzení o úspěšné nebo neúspěšné platbě. Poskytovatel platební brány vám na e-mail, který jste uvedli, pošle potvrzení o platbě: V některých případech dostanete potvrzení i formou SMS.
Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Ten můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nemáte inkaso), nebo o jeho vrácení můžete požádat v Moje O2.
Volba ApplePay a GooglePay je dostupná jen pokud jste přihlášení ze zařízení, které tuhle platební metodu podporuje, ve kterém máte uloženou platební kartu a tuhle metodu povolenou.
Svou platbu za vyúčtování můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.
Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu po uplynutí této doby nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak stačí jen vyplnit požadované údaje a my už si platbu dohledáme.
Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.
Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tahle doba uplynula, a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili? ve Vyúčtování.
Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.
Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.
Pokud při dobíjení omylem pošlete kredit na špatné telefonní číslo, zavolejte na zákaznickou linku *11. Pro kontrolu nám nahlaste nesprávně dobité telefonní číslo, datum a čas dobití, částku dobití, způsob dobití a telefonní číslo, které jste původně chtěli dobít. My všechny údaje vyhodnotíme a pokud bude všechno v pořádku, kredit upravíme.
Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje.
Stav vaší objednávky vám budeme průběžně hlásit v e-mailech nebo SMS. Pokud vám zboží veze kurýr nebo Česká pošta, dáme vám vědět hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.
Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.
O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To platí vždycky. I tehdy, když do portálu vstupujete opakovaně. Data platební karty navíc zadáváte přímo až v platební bráně a pokud se údaje o platební kartě ukládají (pouze v případě automatického dobíjení), pak se ukládají zabezpečeně na straně platební brány ve spolupráci s vaší bankou. Samotný dobíjecí portál vám dá jen vědět, jestli se dobití povedlo, aniž by měl přístup k číslu vaší platební karty.
Pro platby bankovní kartou nebo prostřednictvím služeb ApplePay či GooglePay používáme platební brány společností Barion a GoPay. Na úspěšné dokončení platby tak může mít i vliv to, jestli brány vaši kartu akceptují. Platební karta by měla být vydaná v EU a musí podporovat ověření přes 3D Secure.
Zkuste jednu z těchhle stránek: