S nastavením a ovládáním modemu nebo jiného koncového zařízení vám pomůžeme přes placenou telefonickou linku technické podpory. Odborná konzultace se může týkat nastavení Wi‑Fi, fixní IP adresy, WAN, 5G nebo jiných čerpaných služeb.

Volejte O2 Linku 800 02 02 02 a a jako důvod volání uveďte „Nadstandardní uživatelská podpora“.

Nadstandardní uživatelská podpora je zpoplatněna 99 Kč s DPH (81,82 Kč bez DPH).
Nadstandardní placenou podporu může využít pouze majitel řešené služby. Pro úspěšné vyřízení požadavku je nutné, abyste byli přítomní u řešené linky nebo služby.

  • Cena služby je účtována za konzultaci týkající se jednoho zařízení v mobilní i pevné síti. Služby se poskytují po telefonu.
  • Nadstandardní uživatelská podpora (Placená technická podpora) zahrnuje odbornou konzultaci týkající se nastavení zařízení, na kterých je služba čerpána (např. nastavení Wi‑Fi, fixní IP adresy, WAN, 3G). Cena služby je účtována za konzultaci týkající se jednoho zařízení.
  • Nadstandardní uživatelská podpora zahrnuje odbornou konzultaci týkající se nastavení set‑top boxu (vlastní seznamy kanálů, řazení kanálů, nastavení HDMI výstupu) nebo nastavení zařízení, které není standardně dodávané ke službě O2 TV (např. zařízení pro bezdrátové připojení set‑top boxu). Cena za Nadstandardní uživatelskou podporu je účtována za konzultaci týkající se jednoho zařízení.
  • Za nadstandardní uživatelskou podporu je považováno i prioritní vyřízení požadavku základní technické podpory v případě, že si to zákazník vyloženě vyžádá. 

Více informací najdete na webu O2 v Ceníku volitelných služeb.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek