Nadstandardní uživatelská podpora

Nadstandardní uživatelská podpora je placená technická podpora poskytovaná po telefonu majitelům konkrétních O2 služeb.
 

Řešíte potíže s modemem, Wi-Fi nebo jinou službou od O2 a nechcete  čekat? Ozvěte se nám!

Volejte O2 Linku 800 02 02 02 a jako důvod volání uveďte „Nadstandardní uživatelská podpora“.

S čím vším vám pomůžeme

  • Odborná konzultace k nastavení zařízení, na kterých se služba čerpá (např. nastavení Wi‑Fi, fixní IP adresy, WAN, 5G). Cena služby se účtuje za konzultaci týkající se jednoho zařízení.
  • Odborná konzultace k nastavení set‑top boxu (vlastní seznamy kanálů, řazení kanálů, nastavení HDMI výstupu) nebo nastavení zařízení, které se k O2 TV běžně nedodává (např. zařízení pro bezdrátové připojení set‑top boxu).
  • Ale i prioritní vyřízení požadavku základní technické podpory v případě, že si o něj řeknete.

Jedna konzultace týkající se jednoho zařízení (mobil nebo pevná) stojí 99 Kč (81,82 Kč bez DPH). Pro úspěšné vyřízení požadavku je nutné, aby majitel byl u řešené linky nebo služby osobně. Víc najdete na webu O2 v Ceníku volitelných služeb.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek