S nastavením a ovládáním modemu nebo jiného koncového zařízení vám pomůžeme přes placenou telefonickou linku technické podpory. Odborná konzultace se může týkat nastavení Wi‑Fi, fixní IP adresy, WAN, 5G nebo jiných služeb, které od nás máte.

Volejte O2 Linku 800 02 02 02 a a jako důvod volání uveďte „Nadstandardní uživatelská podpora“.

Nadstandardní uživatelská podpora stojí 99 Kč s DPH (81,82 Kč bez DPH).
Může ji využít jen majitel řešené služby. Pro úspěšné vyřízení požadavku je nutné, aby byl majitel u řešené linky nebo služby osobně.

  • Cena služby se účtuje za konzultaci týkající se jednoho zařízení v mobilní i pevné síti. Služby se poskytují po telefonu.
  • Nadstandardní uživatelská podpora (Placená technická podpora) zahrnuje odbornou konzultaci týkající se nastavení zařízení, na kterých se služba čerpá (např. nastavení Wi‑Fi, fixní IP adresy, WAN, 3G). Cena služby se účtuje za konzultaci týkající se jednoho zařízení.
  • Nadstandardní uživatelská podpora zahrnuje odbornou konzultaci týkající se nastavení set‑top boxu (vlastní seznamy kanálů, řazení kanálů, nastavení HDMI výstupu) nebo nastavení zařízení, které se k O2 TV standardně nedodává (např. zařízení pro bezdrátové připojení set‑top boxu). 
  • Za nadstandardní uživatelskou podporu se považuje i prioritní vyřízení požadavku základní technické podpory v případě, že si to zákazník vyloženě vyžádá. 

Víc najdete na webu O2 v Ceníku volitelných služeb.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek