V rámci O2 Mobile Device Management si můžete určit, které aplikace povolíte nebo které aplikace naopak zakážete, protože jsou jsou nežádoucí. Vše si můžete nastavit v administrátorském rozhraní v sekci Apps na hlavní obrazovce. Tam si také vyberete aplikace, které budou automaticky integrováné do zařízení.
Zaměstnanec se nemusí obávat o své soukromí. IT nemá přístup ke konkrétním datům v zařízení. Ideální nastavení je takové, že zaměstnanec dorazí do zaměstnání, připojí se na interní Wi‑Fi a v tu chvíli se zařízení přepne do zaměstnaneckého módu, ve kterém má zpřístupněné interní aplikace.
Jakmile zaměstnanci skončí pracovní doba a odpojí se od interní Wi‑Fi, může zařízení používat k soukromým účelům. V krajních případech je možné vynutit si používání soukromého zařízení v rámci zaměstnání např. interní doložkou.
Doporučujeme nastavit především zamezení přístupu na Wi‑Fi mimo organizaci a omezení instalace aplikací. Žádoucí je také nastavení, které zajistí, že při opuštění budovy už nebude mít uživatel přístup k interním datům.
Zdá se vám, že se služba nechová správně, a nevíte kde je chyba?
Poradíme vám na telefonním čísle 800 333 777 nebo na e-mailové adrese sd_ict@o2.cz.
Platforma pro správu mobilních zařízení je umístěna
Veškerá komunikace je zabezpečena šifrováním.
Zkuste jednu z těchto stránek: