O2 Mobile Device Management

Jak bránit instalaci nevhodných a riskantních aplikací do zařízení?

V rámci O2 Mobile Device Management si můžete určit, které aplikace povolíte nebo které naopak zakážete, protože jsou nežádoucí. Všechno snadno nastavíte v administrátorském rozhraní v sekci Apps na hlavní obrazovce. Tam si taky vyberete aplikace, které budou do zařízení automaticky integrované.

Jak přesvědčit zaměstnance, aby službu i přes obavy o své soukromí přijali?

Zaměstnanci se o své soukromí bát nemusejí. IT nemá přístup ke konkrétním datům v zařízení. Ideální nastavení je takové, že se zaměstnanec na začátku pracovní doby připojí na interní WiFi a v tu chvíli se zařízení přepne do zaměstnaneckého módu, ve kterém má zpřístupněné interní aplikace.

Jakmile se na konci pracovního dne zaměstnanec z interní Wi-Fi odhlásí, může zařízení používat k soukromým účelům. V krajních případech je možné vynutit si používání soukromého zařízení v rámci zaměstnání např. interní doložkou.

Doporučené nastavení

Doporučujeme nastavit především zamezení přístupu na Wi‑Fi mimo organizaci a omezení instalace aplikací. Žádoucí je také nastavení, které zajistí, že při opuštění budovy už nebude mít uživatel přístup k interním datům.

Jak řešit poruchy

Zdá se vám, že se služba nechová správně, a nevíte kde je chyba?
Poradíme vám na čísle 800 333 777 nebo na mailu sd_ict@o2.cz.

Časté otázky

Kde najdu platformu pro správu mobilních zařízení?

Platforma pro správu mobilních zařízení je

  • buď v prostředí cloudu ve speciálních datových centrech
  • nebo na serverech umístěných přímo u zákazníka
Jak je zajištěná bezpečnost komunikace?

Veškerá komunikace je zabezpečená šifrováním.

Co je možné nastavovat pomocí obslužné konzole?
  • Umožňuje pokročilou, přesto snadnou správu rozsáhlého počtu mobilních zařízení. 
  • Pomocí konzole je možné nastavovat veškeré parametry služby, bezpečnostní politiky a pravidla pro jejich nasazení.