A
B
C
A:
B:
C:
D:
E:
Pro konfiguraci služby slouží Osobní webový portál O2 Menu.
Hovory můžete administovat i přes klienta Manažer hovorů, který je dostupný přímo z Osobního webového portálu O2 Menu.
Datové služby, se kterými funguje virtuální ústředna IP Centrex, jsou O2 Internet xDSL, IP Connect Classic (H), IP Connect GigaOptics, IP Connect Express, Internet Business, Internet Profi a Internet Business Plus.
Pokud už IP Centrex nechcete, ozvěte se prosím obchodnímu zástupci.
Zařízení jako IP telefony nebo VoIP brány Mediatrix nevracejte do prodejny. V rámci rušení služby si pro ně přijede náš technik.
Mám vlastní IP telefony, můžu s nimi používat IP Centrex?
To bohužel není možné. Kvalitu služby (QoS) vám můžeme garantovat jen s telefony, které vám sami dodáme. Pokud si telefony nechcete kupovat, můžete si je i pronajmout. Výhodou je stálá záruka, operativní pomoc při nefunkčnosti zařízení a pravidelná obměna zařízení.
Můžu přes www portál kdykoliv měnit počet uživatelů služby?
Ano, počet uživatelů můžet kdykoliv zadarmo změnit. Stačí o změnu požádat svou kontaktní osobu pro O2 – jedná se o změnu smlouvy.
Můžu si koupit provolbu?
Provolba je k IP Centrexu zadarmo.
Je možné přenést číslo od alternativního operátora?
Ano, přenést pevné telefonní číslo od jiného operátora na IP Centrex jde.
Můžu pro IP Centrex použít jakýkoliv ADSL modem?
Ne, služba se nabízí a je garantovaná jen s modemy od O2, které podporují VoIP.
Jak probíhá volání mezi uživateli v rámci firmy (jakým číslem si volají)?
Volání interní linkou (pobočkou). Např. 111. Anebo celým národním číslem 123456789. Oba způsoby jsou v rámci jednoho zákazníka (IČO) zadarmo.
Jak probíhá volání mimo službu IP Centrex (volání mimo firmu)?
Pokud chce uživatel IP Centrex volat ven (uživateli, který není v IP Centrex), musí vždy vytočit nejdřív "0" a pak teprv samotné telefonní číšlo.
Můžu u IP Centrexu využít analogový fax?
Ano, jale budete si muset pořídt tzv. IP bránu. Můžete si ji buď koupit od O2 nebo si ji pronajmout. Přenos faxů ale garantovat nemůžeme. Doporučujeme proto na původní pevné lince nechat analogová zařízení.
Kde najdu informace o provolaných minutách a částce?
K IP Centrexu vystavujeme standardní vyúčtování jaké znáte např. z klasických telefonních linek.
Nejde mi otevřít Manager hovorů. Co s tím?
Pro správnou funkčnost doplňkové služby Manager hovorů je potřeba podporovat v celé síti komunikaci na TCP portu 843 včetně povolení prostupů na firewallu.
Nejde mi přesměrovat hovory. Co s tím?
Pro správnou funkčnost doplňkové služby Přesměrování je nutné zadávat číslo, na které chcete hovor přesměrovat včetně přestupného znaku „0“ před číslem (např. 0602xxxxxx). Pro mezinárodní čísla je nutné zadat přestupný znak „0“ a navíc připojit „00“ namísto „+“ (např. 000421xxxxxx ).
Jak si nahraju svoji vlastní hlásku?
Například v aplikaci BroadSoft Recorder, která je dostupná pro platformy iOS i Android.
Můžu si telefonní hovory nahrávat?
Ne, IP Centrex neumožňuje nahrávaní hovorů.
Co dělat v případě výpadku IP Centrexu?
Abyste zajistili dostupnost příslušného telefonního čísla, přesměrujte ho na jinou funkční linku nebo mobilní telefon. Přesměrování nastavíte v osobním portálu www.o2menu.cz, třeba i s využitím mobilního internetu. Nebo si o něj řekněte při nahlášení poruchy na lince technické podpory 800 111 777.
Dovolají se mi, pokud je moje ADSL pokud přes ni právě stahuju soubory?
Ano, IP Centrex má prioritu před datovým přenosem.
Zaručí mi IP Centrex stejnou kvalitu hovoru jako klasická pevná linka?
Ano, u IP Centrex garantujeme stejnou kvalitu hlasového přenosu jako u tradiční pevné linky. Přesměrování hovorů a další doplňkové služby (odkaz) si můžete sami operativně měnit v menu IP telefonu nebo na osobním webovém portálu www.o2menu.cz. Přístupové údaje dostane každý uživatel při zřízení služby. Pokud je nemáte, dejte nám vědět, a my vám je pošleme znova.
Když nemám dost volných síťových kabelů, můžu za IP telefony připojit do kaskády i můj počítač?
U většiny telefonů je zapojení dalšího zařízení (počítač, síťová tiskárna atp.) do kaskády možné. Prostudujte si ale informace o konkrétním typu IP telefonu.
Nejde mi otevřít Terminál spojovatelky. Co s tím?
Aby vám Terminál spojovatelky správně fungoval, je potřeba umožnit v celé síti komunikaci na TCP portu 843 včetně povolení prostupů na firewallu.
Kde můžu nastavovat Automatickou spojovatelku (IVR)?
Automatickou spojovatelku je možné plně konfigurovat přes www.o2menu.cz
Kde a jak se přihlásím na Konzoli recepční, na Agenta Call Centra nebo Supervisora Call Centra?
Přihlášení je dostupné z hlavní stránky.
Co všechno potřebuju k monitorování Agentů Call Centra?
Pro monitorování hovorů je nezbytné, aby všichni agenti, které chceme monitorovat, měli licenci Call Centrum Premium. Monitoring pak probíhá pomocí aplikace Supervisora.
Kolik můžu mít úrovní Automatické spojovatelky?
Počet úrovní Automatické spojovatelky není limitovaný. Z praktického hlediska ale nedoporučujeme víc než 5 úrovní v řadě.
Můžu se identifikovat číslem Automatické spojovatelky (IVR)?
Ano, telefonní číslo jakékoli skupinové služby (Automatická spojovatelka, Call Centrum kampaň, Podskupina) je možné použít i jako skupinovou identifikaci a nebo jako identifikaci oddělení.
Zkuste jednu z těchhle stránek: