Volání s virtuální ústřednou – IP Centrex

Virtuální ústředna

Služba Virtuální ústředna zahrnuje všechna vaše telefonní čísla s tarify VoIP Centrex. Automaticky získáte přístup do Portálu Virtuální ústředny, kde si můžete nastavovat veškeré funkce, které ústředna nabízí.

Všechny služby Virtuální ústředny jsou otestované a garantované pouze na VoIP telefonech, dodaných od O2.

Služba VoIP Centrex vyžaduje ke svému fungování internet od O2.

Do nové Virtuální ústředny se snadno dostanete přímo z Moje O2. Stačí být zavedený v Moje O2 jako kontaktní osoba s odpovídajícím oprávněním.

Jak se do Virtuální ústředny přihlásit?

Do portálu se dostanete proklikem z Moje O2 přes tlačítko "Vstoupit do portálu":

  1. Ze služby Virtuální ústředna

    přihlášení ip centrex
  2. Z telefonního čísla

    přihlášení ip centrex

Druhy oprávnění kontaktních osob

Administrátor celé Virtuální ústředny
  • Spravuje všechna telefonní čísla ve Virtuální ústředně (telefonní čísla s tarify typu VoIP Centrex)
  • Spravuje nastavení služeb na úrovni Virtuální ústředny, skupin i telefonních čísel

V Moje O2 má přidělené jedno z oprávnění:

  • Primární správce zákazníka
  • Správce zákazníka
  • Pouze náhled na zákazníka (ověřit)
  • Správce zákaznického účtu pouze s náhledem / bez náhledu na podrobný výpis, na kterém je aktivní služba Virtuální ústředna
  • Správce zákaznického účtu bez náhledu do vyúčtování a podrobných výpisů, na kterém je aktivní služba Virtuální ústředna
  • Pouze náhled na zákaznický účet
  • Víc o oprávněních
Uživatel telefonního čísla
  • Spravuje nastavení vybrané služby na úrovni přiřazeného telefonního čísla
  • Má k dispozici aplikaci Call Manager

V Moje O2 má přidělené jedno z oprávnění:

  • Správce služby
  • Uživatel služby
  • Pouze náhled na službu

Jak do Moje O2 zavést novou kontaktní osobu najdete tady.

Portál virtuální ústředny – Manuál

Zákaznický portál Virtuální ústředny slouží k nastavení funkcí služby IP Centrex. 

Konfigurační kódy (FAC)

Konfigurační kódy slouží k nastavování vybraných služeb Virtuální ústředny zavoláním. Jednoduše stačí zvednout sluchátko telefonu a vytočit požadovaný kód. Hláška vám potvrdí, jestli kód zafungoval.

Na konci každého vytočeného kódu je možné stisknout #, kterým se akce ihned potvrdí.

Přesměrování hovorů
Okamžité  (CFU) - zapnutí se zadáním nového čísla *21*telefonní číslo
Okamžité  (CFU) - zapnutí s posledním zadaným číslem *21
Okamžité  (CFU) - vypnutí #21
Dotaz na stav služby *#21
Při obsazení (CFB) - zapnutí se zadáním nového čísla *67*telefonní číslo
Při obsazení (CFB) - zapnutí s posledním zadaným číslem *67
Při obsazení (CFB) - vypnutí #67
Dotaz na stav služby *#67
Při nevyzvednutí (CFNR) - zapnutí se zadáním nového čísla *61*telefonní číslo
Při nevyzvednutí (CFNR) - zapnutí s posledním zadaným číslem *61
Při nevyzvednutí (CFNR) - vypnutí #61
Při nevyzvednutí (CFNR) - doba vyzvánění do přesměrování (s) *62*čas
Dotaz na stav služby *#61
Při nedostupnosti (CFNRC) - zapnutí se zadáním nového čísla *63*telefonní číslo
Při nedostupnosti (CFNRC) - zapnutí s posledním zadaným číslem 63
Při nedostupnosti (CFNRC) - vypnutí #63
Dotaz na stav služby *#63
Vypnutí všech přesměrování #002#
Skrytí čísla volajícího (CLIR)
Trvalé zapnutí *31
Vypnutí  #31
Zapnutí pro jeden hovor *31*volané číslo
Dotaz na stav služby *#31
Označení hovoru
Použití pro jeden hovor (při zapnutí služby s volbou "volitelné") *15*kód*volané číslo
Vyzvednutí hovoru ve skupině
Převzetí vyzvánějícího hovoru *80
Vyzvednutí hovoru jiného uživatele
Převzetí vyzvánějícího hovoru *81*zkrácené nebo celé číslo
Zamezení přesměrování hovoru volajícího účastníka 
Zapnutí pro jeden hovor *69*volané číslo
Omezení odchozích hovorů řízených uživatelem
Zapnutí  *33*PIN*číslo omezení
Přehled omezení: 1 - Úplné omezení odchozího volání
  2 - Částečné omezení ochozího volání
  3 - Omezení odchozích mezinárodních volání,  Datarif a Audiotex
  4 - Omezení odchozích volání na Datarif a Audiotex
  5 - Omezení odchozích volání na Erotické linky
Vypnutí #33*PIN
Dotaz na stav služby *#33
Změna PIN *86*starý PIN*nový PIN
Autorizační kódy
Použití pro jeden hovor *151*autorizační kód
Nerušit
Zapnutí *26
Vypnutí #26
Dotaz na stav služby *#26
Čekající hovor
Zapnutí *43
Vypnutí #43
Dotaz na stav služby *#43
Zobrazení čísla volaného (COLP)
Zapnutí *76
Vypnutí #76
Dotaz na stav služby *#76
Zamezení zobrazení čísla volaného (COLR)
Zapnutí *77
Vypnutí #77
Dotaz na stav služby *#77
Odmítnutí anonymních volání
Zapnutí *32
Vypnutí #32
Dotaz na stav služby *#32
Odmítnutí vybraných volání (Blacklist)
Zapnutí *93
Vypnutí #93
Dotaz na stav služby *#93