Monitoring datových linek v portálu eWatch

Využívejte portál, díky kterému získáte nepřetržitý přehled o vytíženosti, stavu a provozu vašich datových a ICT služeb včetně plnění SLA. 

Jak vám eWatch pomůže hlídat služby od O2?

Všechny služby na jednom místě

Nehledejte pracně, co kde zrovna nefunguje, nebo kde se dá co zlepšit.  S eWatch hned na první pohled víte, co a jak. 

vše na jednom místě v eWatch

Hned víte, kde přidat kapacitu, nebo kde naopak můžete ušetřit

V eWatch vidíte reálnou vytíženost jednotlivých linek. Díky tomu je můžete efektivně optimalizovat tak, jak potřebujete. 

výkon a vytíženost linek

Včas se dozvíte o všech plánovaných odstávkách

Včas se dozvíte o všech plánovaných odstávkách a výpadcích datových linek, kterým se při neustálém technologickém rozvoji naší sítě nevyhneme. Vždy budete mít přehled, na kdy jsou naplánované a jak dlouho budou trvat. Abyste se na to mohli připravit a abychom případně společně vymysleli, jak v případě odstávky postupovat.

Přehled naplánovaných odstávek v portálu eWatch

Rychle a on-line vyřídíte požadavky i konzultace

Když se objeví problém, můžete nám v eWatch rovnou zadat požadavek na opravu. Nebo třeba jen na konzultaci. U svého požadavku vždycky navíc uvidíte, v jakém je stavu.  Už tedy nemusíte volat technickou podporu. 

Rychle a on-line vyřídíte požadavky i konzultace

Snadno si zkontrolujete SLA

U všech svých služeb vidíte, jakou máte ve smlouvě slíbenou dostupnost a zároveň vidíte v reálném čase, do jaké míry plníme SLA.

plnění sla

Víc užitečných funkcí s eWatch Premium

eWatch Basic
  • Základní přehled služeb

  • Podrobné informace o službách a jejich stavu

  • Možnost zadat požadavek na vyřešení poruchy

  • On-line konzultace

eWatch Premium
  • Základní přehled služeb

  • Podrobné informace o službách a jejich stavu

  • Možnost zadat požadavek na vyřešení poruchy

  • On-line konzultace

  • Statistiky provozu a vytíženosti služeb
  • Přehled zařízení a parametrů

  • Informace o poruchách a opravách

  • Reporty dodávané O2 servisním manažerem

  • Upozornění na výpadky a kapacitní problémy

  • Přehled SLA a jejich dodržování

Dostupnost informací na portálu eWatch závisí na individuálním nastavení jednotlivých služeb.
Jak získat přístup do eWatch portálu

Nechte nám na sebe kontakt

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám
V případě vašeho souhlasu budeme Vaše údaje zpracovávat pro účely informování o výhodných nabídkách našich služeb. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Zavoláme vám do 24 hodin

Mohlo by vás zajímat

Jak získat přístup do eWatch portálu

Jak získáte přístup

Přístup a přihlašovací údaje do portálu eWatch, kde máte základní monitoring datových linek, získáte už v ceně datových služeb.
Pokud už tedy nějakou máte, můžete se rovnou přihlásit do portálu

Když neznáte přihlašovací údaje
Jestli si nejste jistí heslem, můžete si ho obnovit. Stačí vám k tomu vaše uživatelské jméno. Pokud neznáte ani své uživatelské jméno, požádejte o pomoc našeho obchodního zástupce nebo napište na sd@o2.cz.

Jak získat více funkcí s eWatch Premium 

Stačí, když se ozvete svému obchodnímu zástupci. On vše zařídí. Nebo volejte na 800 111 777. Můžete nám také na sebe nechat kontakt, a my se ozveme vám.

Jak obnovit zapomenuté heslo

Heslo si obnovíte snadno sami a on-line. Stačí vám k tomu vaše uživatelské heslo.

Obnovit heslo on-line

Pomohla vám tato stránka?