Monitoring datových linek v portálu eWatch

Využívejte portál, díky kterému získáte nepřetržitý přehled o vytíženosti, stavu a provozu vašich datových a ICT služeb včetně plnění SLA. 

Jak vám eWatch pomůže hlídat služby od O2?

Všechny služby na jednom místě

Nehledejte pracně, co kde zrovna nefunguje, nebo kde se dá co zlepšit.  S eWatch hned na první pohled víte, co a jak. 

vše na jednom místě v eWatch

Hned víte, kde přidat kapacitu, nebo kde naopak můžete ušetřit

V eWatch vidíte reálnou vytíženost jednotlivých linek. Díky tomu je můžete efektivně optimalizovat tak, jak potřebujete. 

výkon a vytíženost linek

Včas se dozvíte o všech plánovaných odstávkách

Včas se dozvíte o všech plánovaných odstávkách a výpadcích datových linek, kterým se při neustálém technologickém rozvoji naší sítě nevyhneme. Vždy budete mít přehled, na kdy jsou naplánované a jak dlouho budou trvat. Abyste se na to mohli připravit a abychom případně společně vymysleli, jak v případě odstávky postupovat.

Přehled naplánovaných odstávek v portálu eWatch

Rychle a on-line vyřídíte požadavky i konzultace

Když se objeví problém, můžete nám v eWatch rovnou zadat požadavek na opravu. Nebo třeba jen na konzultaci. U svého požadavku vždycky navíc uvidíte, v jakém je stavu.  Už tedy nemusíte volat technickou podporu. 

Rychle a on-line vyřídíte požadavky i konzultace

Snadno si zkontrolujete SLA

U všech svých služeb vidíte, jakou máte ve smlouvě slíbenou dostupnost a zároveň vidíte v reálném čase, do jaké míry plníme SLA.

plnění sla

Víc užitečných funkcí s eWatch Premium

eWatch Basic
  • Základní přehled služeb

  • Podrobné informace o službách a jejich stavu

  • Možnost zadat požadavek na vyřešení poruchy

  • On-line konzultace

eWatch Premium
  • Základní přehled služeb

  • Podrobné informace o službách a jejich stavu

  • Možnost zadat požadavek na vyřešení poruchy

  • On-line konzultace

  • Statistiky provozu a vytíženosti služeb
  • Přehled zařízení a parametrů

  • Informace o poruchách a opravách

  • Reporty dodávané O2 servisním manažerem

  • Upozornění na výpadky a kapacitní problémy

  • Přehled SLA a jejich dodržování

Dostupnost informací na portálu eWatch závisí na individuálním nastavení jednotlivých služeb.
Jak získat přístup do eWatch portálu

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Mohlo by vás zajímat

Jak získat přístup do eWatch portálu

Jak získáte přístup

Přístup a přihlašovací údaje do portálu eWatch, kde máte základní monitoring datových linek, získáte už v ceně datových služeb.
Pokud už tedy nějakou máte, můžete se rovnou přihlásit do portálu

Když neznáte přihlašovací údaje
Jestli si nejste jistí heslem, můžete si ho obnovit. Stačí vám k tomu vaše uživatelské jméno. Pokud neznáte ani své uživatelské jméno, požádejte o pomoc našeho obchodního zástupce nebo napište na sd@o2.cz.

Jak získat více funkcí s eWatch Premium 

Stačí, když se ozvete svému obchodnímu zástupci. On vše zařídí. Nebo volejte na 800 111 777. Můžete nám také na sebe nechat kontakt, a my se ozveme vám.

Jak obnovit zapomenuté heslo

Heslo si obnovíte snadno sami a on-line. Stačí vám k tomu vaše uživatelské heslo.

Obnovit heslo on-line

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies