Menu

O2 Managed WAN

Prvotřídní správa internetové konektivity a datového propojení vašich poboček.

Vnější firemní síť pod dohledem odborníků

Proaktivní dohled a řešení poruch a výpadků
Neustálý přehled o stavu sítě a provozu díky webovému portálu
O všechny požadavky se postará zkušený profesionál
Garantovaná kvalita včetně reportingu plnění SLA

Postavíme vám Managed WAN na míru

Máme zkušenosti se správou konektivit pro největší firmy i státní správu. Připravíme nabídku přímo podle specifických potřeb vaší organizace.

Reference a případové studie

Tyto společnosti a organizace nám důvěřují

Pro Komerční banku jsme
pripravili nadstandardně
chráněné datové centrum
včetnë potřebného zázemí.

Po spuštění Smart City od O2 se průměrná denní zaplněnost v kontejnerech na tříděný odpad snížila až o 40 %.

Naše digitální služby pomáhají restauracím ovládat velkoplošné panely nebo provozovat Wi-Fi síť a datové kiosky.

Poskytli jsme kompletní řešení WAN sítě, která dnes propojuje 15 výrobních závodů po celém světě.

Zajištujeme připojení pro téměř 400 bankomatů společnosti po celé ČR.

Pro společnost TollNet zajišťujeme komplexní služby pro Systém elektronického mýtného v ČR (SEM).

Přesnou geolokací i online sledováním provozu šetří O2 Car Control náklady jednomu z největších distributorů potravin.

Nechte nám na sebe kontakt

Ozveme se vám.
V případě vašeho souhlasu budeme Vaše údaje zpracovávat pro účely informování o výhodných nabídkách našich služeb. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám do 24 hodin

Monitoring a správa služeb v eWatch

Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových linek díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.

Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.

Podrobné informace o O2 Managed WAN

O2 Managed WAN je soubor služeb pro dohled a správu business internetové konektivity a datového propojení firemních poboček. Veškeré procesy související s rozvojem a provozem sítě jsou certifikované, řízené a měřitelné podle ISO a ITIL. Dohled je prováděn na koncových prvcích (routerech), které jsou ve vlastnictví O2.
 

Co získáte v ceně služby

Co je zahrnuto v základní ceně?

V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut  dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.

Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:

  • Technické poradenství
  • Pravidelné schůzky (technická podpora 2. úrovně)
  • Reporting IP
  • Aplikační portál (Dashboard, Inventář síťových prvků, přehledy dostupnosti služeb, výpadky a  jejich řešení,…)
Jak získat přístup do aplikačního portálu

Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC nabízenou k datovým službám

Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.

Proaktivita IPC

Služba Proaktivita IPC zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.

Podmínky a ceny

Všeobecné podmínky a Ceník základních služeb naleznete na stránce Ceníky a dokumenty.