O₂ Managed WAN

Prvotřídní správa internetové konektivity a datového propojení vašich poboček.

Technická podpora
  • Signál

    Proaktivní dohled a řešení poruch a výpadků

  • Obrazovka s rozhraním

    Neustálý přehled o stavu sítě a provozu díky webovému portálu

  • Technická podpora

    O všechny požadavky se postará zkušený profesionál

  • Kvalita

    Garantovaná kvalita včetně reportingu plnění SLA

Postavíme vám Managed WAN na míru

Máme zkušenosti se správou konektivit pro největší firmy i státní správu. Připravíme nabídku přímo podle specifických potřeb vaší organizace.

Postavíme vám Managed WAN na míru

Máme zkušenosti i z těch největších projektů

Nezávazná konzultace

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.

Zavoláme vám
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.

Monitoring a správa datových linek

Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových služeb díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.

Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.

Monitoring a správa datových linek

Podrobné informace

Co získáte v ceně služby?

Co je zahrnuto v základní ceně?

V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut  dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.

Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:

  • Technické poradenství
  • Pravidelné schůzky (technická podpora 2. úrovně)
  • Reporting IP
  • Aplikační portál (Dashboard, Inventář síťových prvků, přehledy dostupnosti služeb, výpadky a  jejich řešení,…)
Jak získat přístup do aplikačního portálu?

Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O₂ Managed WAN a službou Notifikace o výpadcích

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Notifikace o výpadcích nabízenou k datovým službám

Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.

Notifikace o výpadcích

Služba Notifikace o výpadcích zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.

Podmínky a ceny

Všeobecné podmínky a Ceník základních služeb naleznete na stránce Ceníky a dokumenty.

Nenašli jste, co jste hledali?