Kvalita služeb je garantovaná pod smluvními SLA.
Připojte se k internetu v nejvyšší možné rychlosti, s garancí dostupnosti dle SLA. Oblíbená služba firem, jejichž fungování je na kvalitě připojení závislé.
Kvalita služeb je garantovaná pod smluvními SLA.
Vyberte si, co potřebujete. S rychostí až do 10 Gbit/s.
Nejmodernější zařízení Fortinet s možností aktivace bezpečnostních služeb.
Podpora 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
O2 Internet Business stavíme na míru, takže je cena vždy individuální. Připojíme vás rychlostí od 20 Mbit/s až do 10 Gbit/s. Záleží jen na vašich požadavcích.
Nechte nám na sebe kontakt. Zavoláme vám a domluvíme se.
Připojíme vás v nejvyšší možné kvalitě, bez výpadků. Na rychlost nemá vliv denní doba, období v měsíci ani počet zařízení, které síť využívají. Vždy máte plně garantovaný takový datový tok, jaký potřebujete.
Internet Business provozujeme na nejkvalitnější páteřní síti v ČR. Kapacita našich propojů do národního peeringového uzlu NIX i do nejznámějších peeringových uzlů v Evropě je nejvyšší a nejrobustnější v ČR. Využíváme moderní technologie připojení – od optického a metalického až po RR spoje nebo LTE.
Výpadky internetu umíme odstranit už do 4 hodin podle zvolené úrovně SLA. Ještě vyšší garanci zajistíme mobilní záložní linkou nebo jinou nezávislou technologií. Koncové zařízení je vždy v ceně služby – v případě závady proto umíme garantovat i jeho okamžitou výměnu.
Zranitelnost naší sítě pravidelně testujeme. Používáme renomované bezpečnostní technologie a pravidelně je obměňujeme. Díky tomu jsme připraveni odvrátit i ty největší internetové útoky.
Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových služeb díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.
Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.
V rámci služby O2 Internet Business dodáváme internetové připojení s garantovanou dostupností. Rychlost a kvalita je garantovaná pouze na úseku poslední míle, tj. připojení od ústředny k zákazníkovi, které je bez agregace.
V ceně služby O2 Internet Business je základní SLA 0. Garance SLA 1 a výš je nutné přikoupit. V případě výpadku technici řeší přednostně problémy ovlivňující zákazníka se zakoupeným SLA.
Platné od 1. 10. 2021 | jednotka | sla 0 | Sla 1 | SLA 2 MB |
sla 3 | sla 4 |
---|---|---|---|---|---|---|
Měsíční dostupnost | % | 99 | 99,5 | 99,7 | 99,9 | 99,95 |
Max. délka poruchy celé služby | hodin | 12 | 12 | 6 | 4 | 4 |
Max. délka poruchy primární/záložní přípojky | hodin | - | - | 48 | 48 | 48 |
Doba odezvy | minut | 120 | 120 | 60 | 60 | 20 |
Informování o problému | hodin | 12 | 12 | 6 | 4 | 1 |
Automatická sankce | NE | ANO | ANO | ANO | ANO |
Pro dodání garancí typu SLA3 a SLA4 musí být záloha řešena samostatnou paralelní linkou.
Připojení je možné realizovat standardně pomocí optické, metalické (SHDSL, vDSL) nebo mobilní sítě, nebo s využitím mikrovlnného spoje v licencovaném či nelicencovaném pásmu. Výběr technologie je na dodavateli podle možností v konkrétním místě připojení. Je možné, aby si zákazník vybral nosnou technologii sám. V tom případě je nutné provést individuální nacenění speciálně pro tuto technologii.
Standardní součástí služby je dodávka a správa koncového zařízení - routeru. Používáme zařízení od renomovaných společností Fortinet, Cisco nebo Huawei.
Instalaci provádí technici O2 nebo technici smluvních partnerů, kteří zároveň nesou zodpovědnost za výsledek instalace a samotný chod služby. Zákazník v případě umísťovaní technologie nutného pro zprovoznění služby musí zabezpečit souhlas vlastníka prostoru.
Bezpečnostní audit vám zanalyzuje provoz do sítě na rozhraní veřejného internetu. Díky němu dokáže identifikovat a zároveň ukázat slabá místa stávajícího řešení. Zároveň je ideálním nástrojem na kontrolu stávající bezpečnostní politiky a konfigurace. Audit vám dá doporučení pro zlepšení bezpečnostních nastavení.
Bezpečnostní audit je možné získat jen s koupí nového O2 Internet Business zdarma právě jednou, objednává se u vašeho obchodníka O2. Audit probíhá tak že nejprve se aktivuje na lince analýza dat. Ta trvá 1 měsíc. Následně je zákazníkovi vygenerovaný individuální report se zjištěními a doporučeními. Aktivace auditu je možná jen v spojení s CPE Fortinet.