O2 Managed WAN

Datové propojení vašich firemních poboček.

Postaráme se o datové propojení vašich firemních poboček

  • zajistíme proaktivní dohled a řešení případných poruch a výpadků
  • získáte neustálý přehled o stavu své sítě a provozu díky webové aplikaci
  • o všechny vaše potřeby se postará zkušený profesionál
  • garantovaná kvalita včetně reportingu plnění SLA

O správu sítě mezi pobočkami se postará zkušený specialista

Váš tým v podstatě doplníme o zkušeného odborníka (servisního manažera), na kterého se můžete kdykoliv obrátit a který se osobně postará o:

  • sledování a kontrolu parametrů sjednané kvality
  • pravidelné reporty a statistiky
  • návrh optimalizace a plánování rozvoje služeb
  • důležitou administrativu

V případě zájmu nabídne také konzultace a pravidelné schůzky. Vy tak nemusíte ztrácet čas starostmi o síť a své zdroje můžete soustředit na vlastní práci.

Správa datových sítí

Flexibilně. Efektivně. Spolehlivě.

Postaráme se o zřízení datových linek, jejich provoz, dohled i servis.

Monitoring a správa datových linek v ceně

Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových služeb díky webovému portálu eWatch. Získáte s ním také možnost konzultací on-line nebo jednoduchý nástroj např. pro zadávání požadavků na vyřešení poruchy. A navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA.

Podrobné informace

Záruka kvality

Veškeré procesy související s rozvojem a provozem sítě jsou certifikované, řízené a měřitelné podle ISO a ITIL.

Proaktivní přístup

Provoz vašich služeb nepřetržitě monitorujeme. V případě, že objevíme komplikaci (třeba i mimo vaši pracovní dobu), ihned pracujeme na nápravě. Tím se radikálně zkrátí doba výpadků a poruch.

Úroveň garance kvality

Sami si ve spolupráci s našimi odborníky zvolíte úroveň garance kvality (SLA) poskytovaných služeb a to i pro každou lokalitu individuálně (například přísnější na centrále a nižší na pobočkách).

Pravidelný reporting

Plnění SLA pravidelně reportujeme. Všechny statistiky a reporty získáte v dohodnutých intervalech od našeho specialisty, nebo kdykoliv v internetové aplikaci.

Spolehlivost a nižší náklady

Spolehlivé technologie, spolehliví profesionálové

Jako poskytovatel telekomunikačních služeb máme s provozem a správou sítí dlouholeté zkušenosti. Vlastníme nejkvalitnější technické vybavení a zaměstnáváme zkušené odborníky. Stejné zdroje použijeme i pro správu vaší firemní sítě.

Efektivní a úsporné řešení

  • nízké náklady, nadstandardní servis
  • odpadnou starosti s výpadky zaměstnanců
  • snížíte režijní náklady na zaměstnance i náklady na jejich zaškolení
Co získáte v ceně služby

Co je zahrnuto v základní ceně?

V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut  dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.

Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:

  • Technické poradenství
  • Pravidelné schůzky (technická podpora 2. úrovně)
  • Reporting IP
  • Aplikační portál (Dashboard, Inventář síťových prvků, přehledy dostupnosti služeb, výpadky a  jejich řešení,…  )
Jak získat přístup do aplikačního portálu

Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC nabízenou k datovým službám

Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.

Proaktivita IPC

Služba Proaktivita IPC zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies