-
Proaktivní dohled a řešení poruch a výpadků
-
Neustálý přehled o stavu sítě a provozu díky webovému portálu
-
O všechny požadavky se postará zkušený profesionál
-
Garantovaná kvalita včetně reportingu plnění SLA
Postavíme vám Managed WAN na míru
Máme zkušenosti se správou konektivit pro největší firmy i státní správu. Připravíme nabídku přímo podle specifických potřeb vaší organizace.
Máme zkušenosti i z těch největších projektů
Komerční banka
Pro Komerční banku jsme připravili nadstandardně chráněné datové centrum včetně potřebného zázemí.
Město Kolín
Po spuštění Smart City od O₂ se průměrná denní zaplněnost v kontejnerech na tříděný odpad snížila až o 40 %.
McDonald’s
Naše digitální služby pomáhají restauracím ovládat velkoplošné panely nebo provozovat Wi-Fi a datové kiosky.
Tristone
Poskytli jsme kompletní řešení WAN sítě, která dnes propojuje 15 výrobních závodů po celém světě,
Nezávazná konzultace
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Monitoring a správa datových linek
Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových služeb díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.
Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.
Podrobné informace
Co je zahrnuto v základní ceně?
V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.
Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:
- Technické poradenství
- Pravidelné schůzky (technická podpora 2. úrovně)
- Reporting IP
- Aplikační portál (Dashboard, Inventář síťových prvků, přehledy dostupnosti služeb, výpadky a jejich řešení,…)
Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.
Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Notifikace o výpadcích nabízenou k datovým službám
Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.
Notifikace o výpadcích
Služba Notifikace o výpadcích zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.
Všeobecné podmínky a Ceník základních služeb naleznete na stránce Ceníky a dokumenty.