O2 Managed WAN

Datové propojení vašich firemních poboček.

Postaráme se o datové propojení vašich firemních poboček

  • zajistíme proaktivní dohled a řešení případných poruch a výpadků
  • získáte neustálý přehled o stavu své sítě a provozu díky webové aplikaci
  • o všechny vaše potřeby se postará zkušený profesionál
  • garantovaná kvalita včetně reportingu plnění SLA

O správu sítě mezi pobočkami se postará zkušený specialista

Pro variantu službu Complete váš tým v podstatě doplníme o zkušeného odborníka (servisního manažera), na kterého se můžete kdykoliv obrátit a který se osobně postará o:

  • sledování a kontrolu parametrů sjednané kvality
  • pravidelné reporty a statistiky
  • návrh optimalizace a plánování rozvoje služeb
  • důležitou administrativu

V případě zájmu nabídne také konzultace a pravidelné schůzky. Vy tak nemusíte ztrácet čas starostmi o síť a své zdroje můžete soustředit na vlastní práci.

Správa datových sítí

Flexibilně. Efektivně. Spolehlivě.

Monitoring přes portál eWatch

Monitoring a správa datových linek

Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových služeb díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.

Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.

Podrobné informace

Záruka kvality

Veškeré procesy související s rozvojem a provozem sítě jsou certifikované, řízené a měřitelné podle ISO a ITIL.

Proaktivní přístup

Provoz vašich služeb nepřetržitě monitorujeme. V případě, že objevíme komplikaci (třeba i mimo vaši pracovní dobu), ihned pracujeme na nápravě. Tím se radikálně zkrátí doba výpadků a poruch.

Úroveň garance kvality

Sami si ve spolupráci s našimi odborníky zvolíte úroveň garance kvality (SLA) poskytovaných služeb a to i pro každou lokalitu individuálně (například přísnější na centrále a nižší na pobočkách).

Pravidelný reporting

Plnění SLA pravidelně reportujeme. Všechny statistiky a reporty získáte v dohodnutých intervalech od našeho specialisty, nebo kdykoliv v internetové aplikaci.

Spolehlivost a nižší náklady

Spolehlivé technologie, spolehliví profesionálové

Jako poskytovatel telekomunikačních služeb máme s provozem a správou sítí dlouholeté zkušenosti. Vlastníme nejkvalitnější technické vybavení a zaměstnáváme zkušené odborníky. Stejné zdroje použijeme i pro správu vaší firemní sítě.

Efektivní a úsporné řešení

  • nízké náklady, nadstandardní servis
  • odpadnou starosti s výpadky zaměstnanců
  • snížíte režijní náklady na zaměstnance i náklady na jejich zaškolení
Co získáte v ceně služby

Co je zahrnuto v základní ceně?

V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut  dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.

Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:

  • Technické poradenství
  • Pravidelné schůzky (technická podpora 2. úrovně)
  • Reporting IP
  • Aplikační portál (Dashboard, Inventář síťových prvků, přehledy dostupnosti služeb, výpadky a  jejich řešení,…  )
Jak získat přístup do aplikačního portálu

Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC nabízenou k datovým službám

Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.

Proaktivita IPC

Služba Proaktivita IPC zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies