Inkaso

Úplně nejpohodlnější způsob platby. Stačí jen povolit inkaso ve prospěch O2 a potřebná částka se vám každý měsíc automaticky odepíše z účtu. A vy to máte bez starostí.

Jak inkaso nastavit

  • Nejdřív je potřeba změnit způsob platby za O2 služby. To zařídíte na zákaznické lince 800 02 02 02 nebo v internetové samoobsluze Moje O2. Pro hovor si připravte číslo účtu, ze kterého chcete za O2 služby platit.
  • Ve své bance nastavte povolení k inkasu ve prospěch O2 účtu 500114004/2700 (Unicredit bank). U některých bank budete pro nastavení inkasa potřebovat i číslo zákaznického účtu (specifický symbol). Najdete jej ve svém vyúčtování nebo smlouvě.

Když vše stihnete nastavit nejpozději 7 pracovních dní před koncem zúčtovacího období, proběhne už následující platba inkasem.

Platby pod kontrolou

O tom, že vyúčtování platíte inkasem, se můžete přesvědčit ve faktuře v části "Údaje pro platbu" (Jak zaplatíte). V položce “Celkem zaplatíte” najdete také upozornění “Neplaťte - placeno inkasem!”. To znamená, že nemusíte dělat vůbec nic, protože o částku požádáme sami.

Pokud ve svém vyúčtování informaci o inkasu nenajdete, nebylo možné zajistit vyinkasování částky. Je-li ale vaše nastavení v pořádku, inkasem budete pravděpodobně platit až počínaje následující fakturou. To se může stát, pokud jste inkasní platbu nastavovali např. těsně před koncem zúčtovacího období.

Pokud by něco nesedělo, zaplacenou částku můžete reklamovat. Jen mějte na paměti, že reklamaci je třeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Při pozdějším podání reklamaci bohužel nemůžeme uznat. Pozor  na to, že i při reklamaci je třeba vyúčtování zaplatit v termínu splatnosti.

Inkasní limit

Sami si stanovíte limit pro platby za O2 služby v daném měsíci. Pokud nastavený inkasní limit překročíte, ve vyúčtování najdete poznámku „Překročen inkasní limit! Zaplaťte, prosím, převodem.“ V tom případě si o částku nepožádáme a je třeba ji co nejdříve uhradit bankovním převodem nebo složenkou v plné výši.

Jak nastavit inkasní limit

Minimální výše limitu je 500 Kč a částku je třeba zaokrouhlit na celé stokoruny. Výši nastavujte podle toho, kolik asi měsíčně utratíte. A ještě si nechte nějakou rezervu. Nezapomeňte, že inkasní limit, který jste nastavili ve své bance, musí odpovídat inkasnímu limitu pro O2.

Inkaso z O2 RB karty

Inkasem můžete faktury O2 platit také z O2 RB karty a získat až 6 000 Kč ročně na kartu zpět. Více informací o O2 RB kartě a formulář pro objednání karty.

Pokud už O2 RB kartu máte a nepoužíváte ji pro platby za služby O2, obraťte se na Raiffeisenbank. Na bezplatném čísle 800 900 900 vám inkaso nastaví a vy tak nepřijdete o základní výhodu O2 RB karty.

 

On-line platba v Moje O2

Své vyúčtování můžete zaplatit on-line svou platební kartou přímo v Moje O2. Je to nejrychlejší způsob platby. Potřebujete k němu jen platební kartu, u které máte povolené internetové platby. 

Bankovní převod

Příkaz k platbě zadáte osobně v bance nebo pomocí svého internetového bankovnictví. Abyste ušetřili za poplatky, máme účty u několika bank.

Co budete potřebovat

Pro převod budete potřebovat přesnou částku (včetně haléřů), variabilní symbol a číslo účtu. Všechny tyhle údaje najdete na faktuře. Při zadávání platebního příkazu nezapomeňte hlídat splatnost vyúčtování a správně zadat číslo účtu O2 i variabilní symbol. Jinak by se mohlo stát, že platbu zašlete na cizí účet nebo ji u nás nerozpoznáme.

Účty pro platbu převodem

Vyberte si účet, který vám nejvíc vyhovuje. Použít ho můžete pro platbu za mobilní služby i služby pevné sítě.

Komerční banka 27-4908440207/0100
UniCredit bank 500114004/2700
ČSOB 6007-0700103393/0300
Citibank 2003521409/2600
Česká spořitelna 55566642/0800

Ve vyúčtování O2 služeb vždycky uvidíte námi doporučené číslo účtu pro platby vyúčtování. To vybíráme podle toho, ze které banky nám od vás chodí peníze. Když nám např. poslední tři vyúčtování zaplatíte z účtu u UniCredit bank, změníme vám doporučený bankovní účet z původního (např. u Komerční banky) na UniCredit bank. Tak, aby byl převod peněz co nejrychlejší a vy jste ušetřili poplatky za převody do cizích bank.

Vždy ale samozřejmě platí i ostatní naše uvedené účty. Můžete je využívat dle libosti. I když tedy zaplatíte na jakýkoliv z našich účtů, platba k nám v pořádku dorazí.

Platba ze zahraničí

Vyúčtování za služby můžete uhradit také bankovním převodem ze zahraničí, bude však třeba, abyste uvedli dodatečné údaje používané v mezinárodním platebním styku.

Měna CZK  CZK
Číslo účtu 500114004 27-4908440207
Kód banky 2700 0100
IBAN CZ13 2700 0000 0005 0011 4004 CZ04 0100 0000 2749 0844 0207
SWIFT BACX CZPP KOMB CZPP
Název banky UniCredit Bank. a.s., Na Příkopě 858/20, Praha Komerční banka, a.s. , Na Příkopě 33, Praha
Název účtu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha

Složenka

Pokud vám chodí papírové vyúčtování s poštovní poukázkou typu A, stačí se stavit na kterékoli pobočce České pošty a zaplatit v hotovosti.

Co budete potřebovat

Kromě částky, variabilního symbolu a čísla účtu budete navíc potřebovat adresu: O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22, Praha 4 – Michle. Na složence ale všechny potřebné údaje najdete.

Za složenky se platí

Za platbu složenkou si Česká pošta účtuje poplatek (od 22 Kč) a navíc je třeba myslet na to, že peníze dorazí s určitým zpožděním (až 3 pracovní dny). Proto se nerozpakujte zkusit jiné metody platby. Stačí údaje ze složenky použít třeba pro bankovní převod.

Účet pro platbu poštovní poukázkou

UniCredit bank 500114004/2700

 

QR Platba

Stačí načíst QR kód a v platebním příkazu se okamžitě vyplní všechny potřebné údaje. Potřebovat budete jen chytrý telefon a mobilní aplikaci své banky.

Kde QR kód najdete

Jestli si necháváte poslat e-mail s informací o nově vystaveném vyúčtování, je součástí této zprávy i QR kód pro platbu. QR kód najdete i v Moje O2 - stačí u vyúčtování kliknout na tlačítko Zaplatit. Dostanete se na stránku, kde si můžete QR kód pro platbu vygenerovat. 

Mobilní aplikace

Aplikaci, která umí QR kódy, nabízí třeba Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, Raiffeisenbank, ZUNO BANK, FIO bank, Air Bank nebo ERA.

Jak na to

  1. V menu své bankovní aplikace vyberte Platbu pomocí QR kódu
  2. Namiřte na QR kód fotoaparát smartphonu a počkejte, až se načte
  3. Aplikace vám přímo v telefonu vytvoří předvyplněný platební příkaz pro uhrazení vašeho vyúčtování služeb O2.
  4. Zkontrolujte údaje, které se v platebním příkazu objevily. Variabilní symbol, částka a číslo účtu by měly odpovídat údajům na faktuře.
  5. Platební příkaz potvrďte a máte hotovo.

Bankomat České spořitelny

Pokud máte účet u České spořitelny, můžete vyúčtování zaplatit přímo z bankomatu.

Jak zaplatit prostřednictvím bankomatu

  1. V bankomatu po zadání PIN zvolte možnost Příkazy k úhradě.
  2. V dalším kroku zvolíte Telekomunikace.
  3. Zadáte přesnou částku (včetně haléřů) a variabilní symbol.
  4. Transakci potvrdíte.

O tom, že bylo zadání příkazu úspěšné, se přesvědčíte na stvrzence z bankomatu. Dokladem o platbě je výpis z účtu. Peníze obvykle na účet O2 dorazí do 2 pracovních dnů.

V hotovosti v O2 Prodejně

Ve výjimečných případech (třeba když potřebujete co nejrychleji vyrovnat účet), můžete zaplatit i v některé O2 Prodejně. Je ovšem třeba počítat s tím, že za tuto službu se platí manipulační poplatek dle ceníku.

Hotovostní vklad v bance

Na pobočce vložíte peníze přímo na některý z našich účtů. Jen pozor na to, že některé banky si za vklad účtují poplatek podle svého aktuálního ceníku.

Přehled účtů pro platbu

Čísla účtů O2 jsou stejná jako pro bankovní převod. Vyberte si účet, který vám nejvíc vyhovuje. Lhůta pro připsání platby může být až 2 pracovní dny.

Komerční banka 27-4908440207/0100
UniCredit bank 500114004/2700
ČSOB 6007-0700103393/0300
Citibank 2003521409/2600
Česká spořitelna 55566642/0800

Často kladené otázky

Zaplatil/a jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho pořád vidím jako neuhrazené.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět do 3 pracovních dnů od odeslání. Jestli už tato doba uplynula a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz "Už jste zaplatili?". Najdete ho pod vyúčtováním. Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. My už si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy platbu za vyúčtování omylem pošlete s jinými údaji, jako je variabilní symbol apod.

Nezaplatil/a jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby. Až peníze dorazí na náš účet, služby vám do 24 hodin obnovíme. 

Proč mám ve vyúčtování poplatek za upomínku?

Protože jste se u některého z předchozích vyúčtování zpozdili s platbou, poslali jsme vám upomínku. Za tu si účtujeme náklady, které s jejím posláním máme. Konkrétní částka se čas od času mění a její aktuální výši najdete v našem Ceníku.

Ve výpovědní lhůtě (při rušení služby z důvodu neplacení) jsem uhradil všechny pohledávky, ale přesto chci číslo zrušit. Jak mám postupovat?

Pokud jste všechny pohledávky uhradili do data splatnosti výpovědi (včetně data splatnosti), všechny služby se automaticky znovu zapojí. V případě, že chcete služby i přesto zrušit, je potřeba podat standardní výpověď.

Pokud pohledávky zaplatíte po datu splatnosti výpovědi, všechny služby vám zrušíme ke konci výpovědní lhůty. 

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies