Úplně nejpohodlnější způsob platby. Stačí jen povolit inkaso ve prospěch O2 a potřebná částka se vám každý měsíc automaticky odepíše z účtu. A vy to máte bez starostí. Stačí inkaso nastavit ve dvou krocích a už se vám nestane, že bude faktura po splatnosti.
Dva potřebné kroky k nastavení inkasa
- Nejdřív je potřeba změnit způsob platby za O2 služby. To zařídíte v internetové samoobsluze Moje O2 v Nastavení vyúčtování pomocí tlačítka Změnit. Pro zadání si připravte číslo účtu, ze kterého chcete za O2 služby platit.


- Ve své bance nastavte povolení k inkasu ve prospěch O2 účtu, který se vám zobrazí v Moje O2 po nastavení. U některých bank budete pro nastavení inkasa potřebovat i číslo zákaznického účtu (zadáte jako specifický symbol). Najdete jej ve svém vyúčtování nebo smlouvě.
Když vše stihnete nastavit nejpozději 7 pracovních dní před koncem zúčtovacího období, proběhne už následující platba inkasem. Můžete provést kontrolu na faktuře. Pokud je v položce Jak zaplatíte platba inkasem, mělo by být vše v pořádku nastaveno a platba stržena.

Pokud se vám inkaso nedaří nastavit nebo potřebujete s čímkoli poradit, zavolejte nám na zákaznickou linku 800 02 02 02.
Platby pod kontrolou
O tom, že vyúčtování platíte inkasem, se můžete přesvědčit ve faktuře v části Údaje pro platbu (Jak zaplatíte). V položce Celkem zaplatíte najdete také upozornění Neplaťte - placeno inkasem!. To znamená, že nemusíte dělat vůbec nic, protože o částku požádáme sami.
Pokud ve svém vyúčtování informaci o inkasu nenajdete, nebylo možné zajistit vyinkasování částky. Je-li ale vaše nastavení v pořádku, inkasem budete pravděpodobně platit až počínaje následující fakturou. To se může stát, pokud jste inkasní platbu nastavovali např. těsně před koncem zúčtovacího období.
Pokud by něco nesedělo, zaplacenou částku můžete reklamovat. Jen mějte na paměti, že reklamaci je třeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Při pozdějším podání reklamaci bohužel nemůžeme uznat. Pozor na to, že i při reklamaci je třeba vyúčtování zaplatit v termínu splatnosti.
Inkasní limit
Sami si stanovíte limit pro platby za O2 služby v daném měsíci. Pokud nastavený inkasní limit překročíte, ve vyúčtování najdete poznámku Překročen inkasní limit! Zaplaťte, prosím, převodem. V tom případě si o částku nepožádáme a je třeba ji co nejdříve uhradit bankovním převodem nebo složenkou v plné výši.
Jak nastavit inkasní limit
Minimální výše limitu je 500 Kč a částku je třeba zaokrouhlit na celé stokoruny. Výši nastavujte podle toho, kolik asi měsíčně utratíte. A ještě si nechte nějakou rezervu. Nezapomeňte, že inkasní limit, který jste nastavili ve své bance, musí odpovídat inkasnímu limitu pro O2.
Inkaso z O2 RB karty
Inkasem můžete faktury O2 platit také z O2 RB karty a získat až 6 000 Kč ročně na kartu zpět. Více informací o RB kartě a formulář pro objednání karty.
Pokud už O2 RB kartu máte a nepoužíváte ji pro platby za služby O2, obraťte se na Raiffeisenbank. Na bezplatném čísle 800 900 900 vám inkaso nastaví a vy tak nepřijdete o základní výhodu O2 RB karty.
Změny od 19. 8. 2020
V případě, že si sloučíte zákaznické účty nebo si ke stávající službě přidáte další službu, budeme vás upozorňovat na kontrolu inkasního limitu:
- Informace je na děkovací obrazovce když dokončíte objednávku.
- Informace přijde v notifikaci do e-mailu.
Pokud již máte inkaso nastaveno, budeme vás informovat o tom, abyste si zkontrolovali výši inkasního limitu, aby nedošlo k tomu, že se vám následující faktura neuhradí.
Doporučujeme inkaso nastavit, aby platba proběhla vždy snadno a jednoduše.
Jak změnit inkasní limit
- Změňte limit ve své bance. Minimální výše limitu je 500 Kč a částku je třeba zaokrouhlit na celé stokoruny.
- Na počítači si otevřete internetovou samoobsluhu Moje O2 (v mobilní aplikaci to bohužel nepůjde).
- Po levé straně v horním menu klikněte na Vyúčtování.
- Vpravo na horní liště vyberte Nastavení vyúčtování.
- Změňte limit na částku, kterou potřebujete.
- Nezapomeňte, že inkasní limit, který jste nastavili ve své bance, musí odpovídat inkasnímu limitu pro O2.
Jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví – přehled bank
Stáhněte si návod k nastavení inkasa ve vaší bance.
V případě, že není vaše banka v tabulce, použijte obecný návod:
- Přihlašte se do svého elektronického bankovnictví.
- V nastavení účtu vyhledejte nový souhlas s inkasem.
- Povolte ve prospěch účtu 500114004/2700 s limitem xxx 1x měsíčně.