Zveřejnění v telefonním seznamu

V telefonním seznamu jsou všichni zákazníci, kteří dali souhlas se zveřejněním svého čísla:

  • na internetu
  • na telefonních číslech 1180 / 1188

V telefonním seznamu vám zadarmo zveřejníme jakékoliv číslo na mobil, pevnou linku nebo fax. Ani tehdy, pokud se rozhodnete svoje číslo nezveřejnit, nic navíc neplatíte. 

Nezveřejnění v telefonním seznamu

Pokud nebudete chtít, vaše číslo se do telefonního seznamu nedostane. Stačí si tuhle možnost vybrat při zřízení služby. Nastavení je možné kdykoliv později změnit.

Neuveřejnění osobních, resp. identifikačních údajů v telefonním seznamu se nevztahuje na přenos a následné zobrazení telefonního čísla na displeji toho, komu voláte.

Z čeho se skládá záznam v telefonním seznamu

Součástí záznamu může být:

  • příjmení, jméno
  • titul, akademický titul, ml., st., pseudonym,
  • poznámka ke zveřejnění
  • obchodní firma nebo název včetně dodatku označujícího právní formu (příp. zavedený název provozovny,resp. předmět podnikání),
  • adresa trvalého pobytu, sídla či místa podnikání,
  • číslo telefonní přípojky
  • mailová adresa
  • webová stránka (tu případně můžete zadat i do pole pseudonym)

Text můžeme upravit tak, aby neodporoval právním předpisům a aby vás všichni co nejlíp našli. 

Nadstandardní zveřejnění např. čísla pobočky z provolby, webové stránky apod. je možné poslat mailem přímo do redakce telefonního seznamu na: redakce@o2.cz.

Do telefonního seznamu se můžete nechat zapsat i s předplacenou kartou. Stačí vyplnit  formulář a poslat na mail redakce@o2.cz.

Telefonní seznam aktualizujeme každé 3 měsíce.

Podrobnosti

Žádali jste o (ne)zveřejnění v telefonním seznamu a změna neproběhla

Zkontrolujte si údaje v Moje O2.

  • Pokud je všechno správně, podívejte se, kdy jste o změnu žádali. Pokud je to míň než 3 měsíce, vydržte, prosím. Telefonní seznam aktualizujeme jednou za 3 měsíce.
  • Pokud jste změnu zadali před víc než 3 měsíci, ozvěte se nám na redakcets@o2.cz. Kolegové ověří Redakce umí ověřit stav zveřejnění u O2 a předaná data do telefonních seznamů, následně se vám ozveme a věc s vámi dořešíme. 
  • Pokud jste v Moje O2 našli chybné údaje, můžete si je buď opravit sami, anebo to pro Vás udělá obchodní zástupce O2.