Stáhnout
kapitolu

Organizační struktura společnosti Telefónica O2

V roce 2009 prodělala architektura organizace a řízení společnosti Telefónica O2 další úpravy a optimalizační změny, jejichž cílem bylo zlepšit fungování společnosti a zefektivnit její činnost.

Na první úrovni výkonné liniové organizační makrostruktury společnosti došlo v říjnu 2009 k přesunu útvaru Regulace z organizační jednotky Veřejné záležitosti a regulace do organizační jednotky Právní záležitosti. Vzhledem ke klíčovému významu zlepšování zákaznické zkušenosti pro další rozvoj společnosti vzniklo v srpnu 2009 v přímé řídící působnosti generálního ředitele malé pracoviště Customer Journey pro podporu změn a zlepšení přístupu k zákazníkům společnosti.

Schéma výkonné makrostruktury společnosti Telefónica O2 Czech Republic (stav k 15. 3. 2010)

Schéma výkonné makrostruktury společnosti Telefónica O2 Czech Republic