Stáhnout
kapitolu

Společenská odpovědnost (CSR) – úvod

Společenská odpovědnost byla i v roce 2009 součástí podnikání společnosti Telefónica O2. V rámci své činnosti nadále uplatňovala dlouhodobý přístup zohledňující dopady svého působení na okolí. Snažila se naplňovat potřeby tohoto přístupu a využít svého postavení na trhu v jeho prospěch. Budování důvěry, partnerství založené na principu win-win a dialog se zainteresovanými stranami představovaly klíčové atributy CSR.

Společnost Ernst & Young Audit & Advisory provedla v rámci celé skupiny Telefónica audit, který byl zaměřen na klíčové oblasti CSR (ekologii, etiku, vztah k zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům a ke komunitě). Vyhodnocení auditu bylo využito pro plánování cílů a akčních kroků na nastávající rok. Cíle CSR byly předloženy ke schválení představenstvu společnosti a Výboru pro etiku a společenskou odpovědnost. Společnost vydala elektronickou brožuru obsahující souhrn aktivit uskutečněných v oblasti společenské odpovědnosti v roce 2009.

Během celého roku probíhal celoskupinový výzkum zaměřený na vnímání společnosti Telefónica O2 v očích veřejnosti, tzv. RepTrak. Výzkum pomáhal definovat priority CSR a řídit reputaci společnosti.